۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۳۶
کد خبر: 80538410
T T
۰ نفر
عشاير  شهر مرزي اروندكنار فرياد هاي مرگ بر آمريكا سر دادند

آبادان- عشاير مرزنشينان بخش مرزي اروندكنار از توابع اروندكنار روز يكشنبه همزمان با سراسر كشور با حضور در راهپيمايي 22 بهمن ضمن اعلام پايبندي خود به ارزش هاي انقلاب و رهبري فرياد مرگ بر آمريكا سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی 22 بهمن بخش مرزی اروندكنار از ساعت 9 و 30 دیقه صبح از مصلی نماز جمعه تا میدان مركزی شهر برگزار شد.

شركت كنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اروندكنار با سردادن شعارهای انقلابی از جمله مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل، لبیك یا خامنه‌ای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در این مراسم عشایر در حالی كه با لباس های محلی خود حاضرشده بودند به زبان عربی فریا ' الموت الامریكا' والموت الاسرائیل' سر دادند.

یكی از شهروندان در حالی كه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشت به خبرنگار ایرنا گفت: ملت ایران همیشه و در همه حال در صحنه های مختلف حضور داشته اند و امروز با نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محكم دندانشكنی به استكبار جهانی دادند.

'منصور صفای' افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام است.

'سالم خفائیان' یكی دیگر از عشایر عرب اروندكنار هدف از شركت در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام وفاداری عشایر به انقلاب و رهبری دانست و افزود: همه جهانیان باید بدانندكه مردم ایران اسلامی بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نمی‌گیرند.

یك دانش آموز در حالی كه تصاویری از شهدای هسته‌ای را در مسیرهای راهپیمایی 22بهمن بین مردم توزیع می كرد اظهار داشت: آمریكا و غرب همواره خواهان عقب ماندگی ملت ایران هستند و ترور دانشمندان هسته ای نیز در این راستا صورت می گیرد.

'زهرا بحرانی' گفت: ما دانش آموزان امروز با شركت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می كنیم كه ادامه دهنده راه شهیدان ' ،'مصطفی احمدی‌روشن'، 'مسعود علی‌محمدی'،'رضا قشقایی' و 'مجید شهریاری' هستیم.

امام جمعه اروندكنار در جمع شركت كنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اروندكنار گفت: شركت در این مراسم بیانگر وفاداری و دلبستگی مردم نسبت به انقلاب اسلامی و ولایت است.

حجت الاسلام 'مهدی محمدی پور'افزود: دشمن تلاش دارد با اعمال تحریم های اقتصادی، و ترور به اهداف شوم خود دست یابد ولی تاكنون حضور مردم در صحنه های مختلف این توطئه ها را خنثی كرده است.

538/7102