۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۲۴
کد خبر: 80543155
T T
۰ نفر
تعامل ميان متوليان اموراجرايي و نظارت در امر انتخابات ضروري است

ياسوج- استاندار كهگيلويه وبويراحمد بر لزوم تعامل و همكاري بيش از پيش متوليان امور اجرايي و دست اندركاران نظارت برامر انتخابات خرداد 92 در اين استان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر سید 'حسین صابری' روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مجریان و ناظران انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری در كهگیلویه وبویراحمد افزود: تعامل و هماهنگی های اولیه می تواند بسیاری از مشكلات و آسیب های احتمالی در زمان برگزاری انتخابات را به حداقل برساند.

وی تعیین هیات 30 نفره ناظر بر امر انتخابات را یكی از مهمترین وظیفه مجریان و ناظران عنوان كرد و افزود: تعیین و تایید این افراد باید ازهم اكنون در دستور كار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

استاندار كهگیلویه وبویراحمد افزود: كوچكترین تعلل وسهل انگاری در این زمینه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

صابری افزود: باید همه مسوولان و متولیان امور نسبت به اهمیت و حساسیت انتخابات در شرایط فعلی كشور واقف باشند.

وی بیان كرد: كشور و نظام اسلامی ایران امروزه در اوج عزت ، سرافرازی و سربلندی در ابعاد مختلف قرار دارد و به همان میزان حساسیت و طمع دشمنان نیز بر سیطره مجدد بر این كشورو اختلاف افكنی میان مسوولان و مردم افزون تر شده است.

صابری اظهار كرد: وظیفه اصلی مجریان و متولیان امر انتخابات زمینه سازی مناسب برای حضور پرشور و حداكثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی با بیان اینكه تجربه انتخابات 34 سال گذشته در ایران نشان داده كه فهم و بینش سیاسی مردم از بسیاری مسوولان بیشتر بوده است، افزود: مردم كسی را انتخاب خواهند كرد كه بتواند سكان كشتی را به درستی در دست گیرد و در مقابل دشمنان از انقلاب ، نظام و مردم دفاع كند.

صابری با اشاره به تجربه تلخ فتنه سال 88 و طمع دشمنان خارجی و برخی از مرعوب شدگان داخلی اظهار كرد: دشمن منتظر كوچكترین بهانه برای بروز فتنه های جدید است كه باید همه متولیان و مسوولان در این راستا مراقب باشند.

وی به دو وظیفه اصلی و مهم مسوولان در راستای برگزاری انتخابات باشكوه خرداد سال آینده اشاره كرد و افزود: خدمت صادقه و بی منت به مردم و جلب رضایت آنان یكی از رسالت های سنگین مسوولان و متولیان امر در این زمینه است.

صابری تصریح كرد: ایجاد امنیت و نظارت دقیق بر امر انتخابات و جلب اعتماد عمومی برای برگزاری یك انتخابات سالم و قانونمند نیز از دیگر وظایف مهم مسوولان در این راستا است.

671/7530