۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 80549512
T T
۰ نفر
نونهالان مستعد بدمينتون در استان البرز استعداد يابي مي شوند

كرج - دبير هيات بدمينتون استان البرز گفت: نونهالان مستعد رشته ورزشي بدمينتون اين استان در سالن ورزشي استقلال كرج استعداد يابي مي شوند.

'علی حقی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت استعدادیابی نونهالان در این رشته ورزشی اظهار كرد: قهرمان پروری در رشته های ورزشی باید از نونهالی و به صورت حرفه ای آغاز شود.

وی افزود : در سنین نونهالی با استعداد یابی می توان افراد توانمند در این رشته ورزشی شناسایی كرده و با برنامه های مدون بستر مناسب رابرای قهرمان پروری فراهم كرد.

حقی بیان كرد: نونهالان در این استعداد یابی بعد از بررسی های لازم از جهت آمادگی جسمانی ، تست توپ و آموزش های لازم انتخاب و به مدت سه ماه و به صورت رایگان توسط مربیان مجرب آموزش می بینند.

دبیر هیات بدمینتون استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون نونهالان دختر و پسر این استان در بیستم اسفندماه سال جاری ادامه داد : برگزاری این رقابتها نیز می تواند ضمن افزایش دانش فنی بازیكنان در استعداد یابی این ورزشكاران موثر باشد.

وی اضافه كرد : اكنون 170نونهال دختر و حدود هشتاد نونهال پسر در هیات بدمینتون استان البرز ساماندهی شده اند كه با همكاری بین آموزش پرورش و آموزشگاهها می توان گام های موثری برای قهرمان پروری پایه در رشته ورزشی بدمینتون برداشت.

وی با اشاره به اینكه نونهالان بدمینون باز در این استان جایگاه و رتبه بالای در كشور قرار دارند خاطرنشان كرد : موفقیت این ورزشكاران در مسابقات مختلف در كشور نشان از ظرفیت بسیار بالای این ورزش در سطح استان دارد.ك/3

790/ 691