۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳
کد خبر: 80550742
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول: مسووليت فرصتي براي خدمت رساني به مردم است

دزفول- امام جمعه دزفول مديريت و مسووليت را فرصتي براي خدمت رساني به مردم دانست و گفت: مسوولان دستگاههاي اجرايي از اين فرصت براي كمك به حل مشكلات مردم بهتر استفاده كنند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ' سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ' در كلاس اخلاق مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی دزفول افزود:

انتظار مردم از مسوولان و مدیران ادارات ، عمل به وعده های داده شده به جای شعار و حرف است.

وی قبول مسوولیت را فرصت و در عین حال تهدیدی برای فرد مدیر دانست و افزود: اگر رییس یك اداره یا دستگاه اجرایی از فرصت خدمت رسانی به مردم به خوبی استفاده نكند این مسوولیت به تهدید تبدیل شده و موجب سقوط و گرفتاری وی در آخرت می شود.

امام جمعه دزفول با تاكید بر اهمیت و اثرات رعایت اصول اخلاقی در خدمت رسانی به مردم گفت:مدیران در خدمت رسانی به مردم با رعایت اصول اخلاقی به مشكلات مردم گوش داده و نهایت تلاش خود را برای حل مشكلات بكار گیرند.

وی افزود: اگر مدیری مشكل مردم را به نوعی مشكل خود تلقی كند و با سعه صدر و جدیت آنرا پیگیری نماید حتی اگر آن مشكل حل نشود ، رضایت مردم و خداوند را جلب كرده است.

این استاد درس اخلاق همچنین به شرایط حساس كنونی كشور و بروز مشكلات اقتصادی ناشی از تورم و گرانی برای مردم در جامعه اشاره كرد و گفت: در شرایطی كه دشمن با تمام ظرفیت علیه نظام وارد عمل شده مسوولان اختلافات را كنار گذاشته و تمام وقوت و نیروی خود را صرف كمك به حل مشكلات اقتصادی مردم كنند.

وی حفظ وحدت و تعامل مسوولان را در ایجاد فضای آرامش در جامعه و خنثی كردن توطئه های دشمنان مهم دانست.

فرماندار ویژه دزفول نیز در كلاس اخلاق مدیران افزود: رمز موفقیت یك مدیر ، كسب رضایت خدا و خدمت رسانی به مردم است.

'عبدالرضا احسانی نیا ' به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره كرد و افزود: این حضور حاوی پیامی مهم برای مسوولان است تا با كنار گذاشتن اختلافات ، زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را مهیا كنند.

وی همچنین از برخی دستگاههایی اجرایی شهرستان دزفول به خاطر عدم همكاری در برگزاری آیین های ویژه دهه مبارك فجر انتقاد كرد و گفت: به رغم اشتباهات برخی مدیران ، مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت كردند كه همچنان وفادار به نظام اسلامی می باشند.

چهارمین كلاس اخلاق روسا ، مدیران ادارات ، نهادها ،سازمان ها ، شركت ها و كارخانجات شهرستان دزفول به همت معاونت ادارات و كارخانجات ستاد احیایشهرستان دزفول برگزار شد.648/