۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۲
کد خبر: 80552347
T T
۰ نفر
9 رشته دكترا و كارشناسي ارشد در دانشگاه آزاد شاهرود ايجاد مي شود

شاهرود - وزير علوم تحقيقات و فناوري با ايجاد هشت رشته كارشناسي ارشد و يك رشته در مقطع دكترا در دانشگاه آزاد شاهرود موافقت كرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در دیدار نماینده شاهرود و میامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با وزیر علوم تحقیقات و فناوری با ایجاد این تعداد رشته در مقطع كارشناسی ارشد و دكترا موافقت شد.

در این دیدار كه امام جمعه شاهرود،معاون استاندار و فرمانده ویژه شاهرود،رییس شورای شهر شاهرود و روسای دانشگاه آزاد اسلامی،صنعتی و ریحانه شاهرود نیز حضور داشتند

'كاظم جلالی 'نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از روند توسعه دانشگاهها در سال های اخیر، گزارشی از وضعیت آموزش عالی منطقه شاهرود و میامی و روند ساخت دانشگاه دخترانه ریحانه ارائه كرد.

'كامران دانشجو' وزیر علوم،تحقیقات و فناوری نیز با ابراز خرسندی از اهمیت به مقوله آموزش عالی در منطقه شاهرود و میامی با صدور مجوز پردیس بین الملل دانشگاه شاهرود و ایجاد 8 رشته جدید در مقطع كارشناسی ارشد و یك رشته در مقطع دكترا دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و ابلاغ آن تا پایان سال جاری موافقت كرد.

دانشجو گفت : ایجاد دانشگاه جامع شاهرود نیز ایده خوبی است و با تحقق این امر ، رشته های علوم انسانی نیز آموزش داده می شوند و البته ماهیت مستقل پردیس صنعتی و فناوری نیز باقی می مانند.

وزیر علوم همچنین در خصوص دانشگاه دخترانه ریحانه دستور داد تا معاون گسترش وزارت علوم تا هفته آینده شخصا از پروژه سركشی و گزارشی در این خصوص ارائه كند و این دانشگاه با 9 رشته در قالب 3 دانشكده و 200 دانشجو فعالیت خود را آغاز كند.ك/1

7265/1496/608