۳ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۰۸
کد خبر: 80553809
T T
۰ نفر
كالاهاي پرمصرف به منظور تنظيم بازار در گيلان توزيع مي شوند

رشت - رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گيلان از توزيع كالاهاي پرمصرف با هدف تنظيم بازار در روزهاي پاياني سال در استان خبر داد .

' علی منتظری ' روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، اظهار كرد : میوه و مركبات ، مرغ ، گوشت قرمز و برنج از جمله كالاهای پرمصرفی هستند كه به منظور تنظیم بازار استان توزیع می شوند .

وی با اشاره به توزیع میوه شب عید در استان افزود : 700 تن پرتقال و 500 تن سیب با هدف تامین آسانتر میوه و مركبات شب عید برای شهروندان در استان ذخیره سازی شده است .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان خاطر نشان كرد : این میزان میوه و مركبات با قیمتهای مصوب دولتی و زیر قیمت بازار در مناطق مختلف استان در ایام پایانی سال با اعلام قبلی و اطلاع رسانی مناسب توزیع می شوند .

منتظری ادامه داد : در چند میدان اصلی شهر رشت نیز با نصب بنر و اطلاع رسانی مناسب توزیع میوه شب عید صورت می گیرد .

وی با اشاره به توزیع دیگر كالاهای پر مصرف تصریح كرد : مرغ و گوشت قرمز از دیگر كالاهای اساسی و پرمصرف ایام منتهی به عید است كه ذخائر كافی از این اقلام برای استان در نظر گرفته شده و در ایام پایانی سال به شكل مناسبی توزیع می شوند .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان اضافه كرد : در این راستا ، یك هزار و 700 تن گوشت مرغ و 300 تن گوشت قرمز منجمد در استان ذخیره شده و آماده توزیع در سطح بازار به ویژه فروشگاه های بزرگ و در صورت لزوم در نمایشگاههای عرضه مستقیم كالا در استان است .

منتظری از وجود ذخائر كافی از سایر كالاهای اساسی نظیر برنج ، شكر و روغن در استان خبر داد و گفت : این كالاها در صورت كمبود عرضه در بازار و یا افزایش بی رویه قیمتها ، به منظور تنظیم بازار در استان توزیع می شوند . ك/3

7292/604