۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80554213
T T
۰ نفر
بيمارستان علي ابن ابيطالب زاهدان رتبه برتر حاكميت باليني را كسب كرد

زاهدان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان گفت: بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع) زاهدان از نظر حاكميت باليني در محور مديريت خطر و ايمني بيمار موفق به كسب رتبه دوم بين بيمارستان هاي كشور شد.

دكتر 'مصطفی دهمرده' روز پنجشنبه افزود: این رتبه پس از ارزیابی هیاتی از وزارت بهداشت و درمان و بر اساس معیارهای مشخص توسط این وزارتخانه به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان، وی با بیان اینكه بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان یكی از بزرگترین مراكز درمانی جنوب شرق كشور است، اظهار داشت: خدماتی كه در این بیمارستان ارائه می شود در سطح كشور از لحاظ كیفیت و هزینه كم نظیر است.

وی گفت: با تكمیل بخش های در حال ساخت این بیمارستان از جمله رادیوتراپی، سوختگی و ICU ، خدمات درمانی كامل تر از گذشته به مردم سیستان و بلوچستان در این مركز ارائه خواهد شد.

رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان نیز با بیان اینكه این بیمارستان دارای 478 تخت است، گفت: بخش های روانپزشكی، جراحی قلب و شیمی درمانی این مركز در سالجاری مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دكتر 'مهدی طباطبایی' افزود: با هدف اجرای طرح حاكمیت بالینی سامانه های تلفن نوبت دهی گویا و 'پكس' برای بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان راه اندازی شده است.

وی با تشریح عملكرد سامانه پكس اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه به بیماران بخش رادیولوژی یك عدد لوح فشرده حاوی عكس های مورد نیاز داده می شود و علاوه بر آن اطلاعات در بیمارستان از طریق رایانه به بخش های مربوطه ارسال خواهد شد. ك/1

7307 / 653