۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 80562627
T T
۰ نفر

فعاليت هيات ورزش هاي همگاني همدان قابل تقدير است

۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 80562627
فعاليت هيات ورزش هاي همگاني همدان قابل تقدير است

همدان- فرماندار همدان گفت: فعاليت هيات ورزش هاي همگاني اين استان استقبال گسترده مردم را به دنبال داشته كه قابل توجه و تقدير است.

به گزارش ایرنا 'حسن قهرمانی مطلق' روز چهارشنبه در جمع پیشكسوتان هیات های ورزشهای همگانی استان همدان افزود: نوع برگزاری و استقبال مردم از ورزش های همگانی بیانگر مدیریت صحیح در این هیات است.

وی اضافه كرد: هیات ورزش های همگانی می تواند با كمترین هزینه فرهنگ گمشده ورزش كردن را در دوردست ترین مناطق شهرستان معرفی و اجرا كنند.

قهرمانی مطلق ورزش روزانه را نیاز اصلی انسان با توجه به زندگی های شهری و ماشینی امروزه خواند و افزود: فعالیت های این هیات ها در برگزاری ورزش های روزانه و همگانی باید اطلاع رسانی شود.

وی اضافه كرد: وجود وسایل ورزشی مختص كودكان در اماكن عمومی و پارك های سطح شهر ضروری است چرا كه این مهم با روند ماشینی شدن زندگی ها بسیار محسوس است .

رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان نیز گفت: 50 تیم فعال ورزشی در خانواده بزرگ ورزش های همگانی در حال فعالیت است.

'محمد سبزواری' افزود: هیات ورزش های همگانی استان همدان در قالب 28 كمیته اجرایی و مدیریتی در حال برگزاری روزانه ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان همدان است.

وی برگزاری ورزش های صبحگاهی و همایش های سالیانه پیاده روی خانوادگی را از جمله اقدامات این هیات دانست و گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر همدان در اردیبهشت ماه سال سال آینده برگزار می شود.

سبزواری با تقدیر از فرماندار همدان برای تسهیل در اجرای همایش های پیاده روی در ادوار گذشته افزود: اجرای همایش های پیاده روی چند هزار نفری و خانوادگی مستلزم برنامه ریزی چند ماهه است.

وی از جانمایی 36 محل برای ورزش صبحگاهی در همدان خبر داد و اضافه كرد: 14منطقه ویژه آقایان و 22منطقه ویژه بانوان درشهر همدان جانمایی شده كه همه روزه ورزش صبحگاهی در آن برگزار می شود .

سبزواری از تشكیل زیرشاخه های هیات ورزش همگانی در شهرها و شهرستان های استان خبر داد و افزود: شعبه های جدیدی در بخش جورقان و صالح آباد نیز تشكیل شده است.

7523/576