۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 80575523
T T
۰ نفر

بسيجيان قهرمان، تمامي توطئه ها را خنثي مي كنند

۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 80575523
بسيجيان قهرمان، تمامي توطئه ها را خنثي مي كنند

يزد - فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور گفت: بسيجيان قهرمان و شجاع تحت زعامت ولايت فقيه و رهبري هاي مقام معظم رهبري با بصيرت و هوشياري ، تمامي توطئه هاي دشمنان را خنثي مي كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سرتیپ پاسدار ' محمد رضا نقدی ' روز جمعه در جمع بسیجیان شركت كننده در رزمایش 15 هزار نفری الی بیت المقدس یزد افزود: بسیجیان دلاور و ملت قهرمان ایران طی 35 سال گذشته همه توطئه ها را با موفقیت پشت سرگذاشته است .

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در این سال ها برای رسیدن به اهداف شوم خود به انواع توطئه ها و حیله ها متوسل شدند كه تمامی آنها نقش بر آب شده است .

فرمانده نیروی مقاومت بسیج كشور اظهار داشت: برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان دارالعباده یزد دارای درس و پیام های ارزشمندی است .

نقدی گفت: از مهمترین پیامهای این رزمایش این است كه بسیجیان ما خیلی هوشیار و با بصیرت هستند و همچنان با قدرت و عظمت در دفاع از نظام و انقلاب مقدس اسلامی در عرصه های مختلف حضوری جدی دارند .

وی افزود: پیام این رزمایش به دنیای استكباری و آمریكای جنایتكار این است كه نیروهای بسیجی ما همچنان آماده ایثار و جانفشانی در مقابل تمامی توطئه ها هستند .

فرمانده نیروی مقاومت بسیج به توطئه های مختلف 35 سال گذشته دشمن در ابعاد فرهنگی ، نظامی و اقتصادی اشاره و یادآور شد: ملت ایران و بسیجیان قهرمان در هر عصر و برهه ای از زمان با شجاعت در مقابل توطئه ها ایستادگی می كنند .

وی با اشاره به تحریم ها و فشار اقتصادی دشمن در برهه كنونی از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ملت و بسیجیان شجاع ما همانطوریكه سایر دسایس دشمن را با قدرت و درایت خنثی كردند ، امروز در مقابل تحریم ها و فشار اقتصادی دشمن با قدرت مقاومت و توطئه های آنها را خنثی می كنند .

فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: پیام مهم این رزمایش بزرگ و باشكوه با حضور 15 هزار بسیجی یزد این است كه ملت ما در مقابل تحریم ها ایستادگی می كند و هیچگاه تسلیم دشمن و اهداف شوم آنها نمی شود .

نقدی با اشاره به سوابق خصمانه و حیله گرانه آمریكا در مقابل ملت قهرمان ایران اظهار داشت: ملت ایران می داند كه خصومت آمریكا و اذناب او در مقابل عظمت و اقتدار نظام مقدس اسلامی طی 35 سال گذشته به اوج خود رسیده است .

وی افزود: آمریكا نشان داده كه دشمن ملت و انقلاب اسلامی ایران است و موضوع مذاكره تنها یك شعار و هدف شوم از سوی آنها می باشد .

فرمانده نیروی مقامت بسیج اظهار داشت: خصومت آمریكا علیه انقلاب اسلامی حتی به عرصه ورزش هم كشیده شده و آنها فقط به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند و صبحت از مذاكره یك توطئه و حیله می باشد .

وی از تمامی نیروهای بسیجی خواست تا همچنان با قدرت و بصیرت و حفظ آمادگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام اسلامی حركت كنند .

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز این رزمایش با همكاری سایر دستگاه های اجرایی بر ولایتمداری ، دشمن شناسی و عمل به وظایف در راستای ماموریت های بسیج تاكید كرد .

رزمایش 15 هزار نفری الی بیت المقدس ( حامیان ولایت ) بسیجیان استان یزد به مدت دو روز و با هدف حفظ آمادگی در مقابل توطئه های دشمن و نشان دادن عزت و اقتدار بسیج در موقعیت شهید رشیدی یزد برگزار شد .ك2

7536/1968