۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80582774
T T
۰ نفر
كلينيك و اورژانس همه بيمارستان هاي سيستان و بلوچستان در تعطيلات نوروزي فعالند

زاهدان - دبير ستاد نوروزي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان گفت: كلينيك و اورژانس تمامي بيمارستان هاي استان سيستان و بلوچستان در تعطيلات نوروزي فعال هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، دكتر 'فریبرز راشدی' روز چهارشنبه افزود: نظام سلامت در طول تعطیلات نوروزی به میهمانان و مردم منطقه به صورت شبانه روزی خدمات رسانی خواهند كرد.

مدیر مركز حوادث و فوریتهای پزشكی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اورژانس و كلینیك های تخصصی 14 بیمارستان در زاهدان و تمامی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان در ایام تعطیلات نوروز 92 فعال خواهند بود.

راشدی گفت: پایگاههای اورژانس بین راهی، دو آزمایشگاه تشخیص طبی در زاهدان ، یك آزمایشگاه در چابهار، 17 داروخانه شبانه روزی در زاهدان، دو داروخانه شبانه روزی در خاش، دو داروخانه شبانه روزی در چابهار، سه داروخانه شبانه روزی در سراوان ، دو داروخانه در ایرانشهر و در هر یك از شهرستانهای دیگر استان یك داروخانه شبانه روزی فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: تعدادی از مطب های خصوصی پزشكان و پایگاهها و مراكز بهداشتی درمانی و تسهیلات زایمانی نیز دراین ایام آماده خدمات رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

دبیرستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان بیان كرد: شهروندان در صورت تمایل به اطلاع از مراكز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و داروخانه ها می توانند با ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان با شماره تلفن های 115 و 3213606 و 3213611 - 0541 تماس گیرند. ك/1

7437 / 653