۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 80587643
T T
۰ نفر
فرماندار آستارا: كيفيت بخشي خدمات مهمترين وظيفه ستاد سفرهاي نوروزي است

آستارا ـ فرماندار شهرستان مرزي بندر آستارا گفت: مهمترين وظيفه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيفيت بخشي به خدمات و امكانات اسكان و پذيرايي مسافران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، كیوان اسدپور روز یكشنبه در آیین افتتاح ستاد اسكان فرهنگیان در مدرسه شهید علی انصاری شهرستان آستارا افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان از دی ماه امسال با تدارك تمامی برنامه های لازم و ضروری در راستای فراهم كردن رفاه حال مسافران تشكیل شده است.

وی با اشاره به اینكه ستاد تسهیلات نوروزی آستارا در حوزه های امدادی ، انتظامی ، قضایی ، بهداشت و درمان ، مدارس و خدمات شهری آمده ارائه خدمات است ، اضافه كرد: تمامی امكانات و بسترهای لازم در شهرستان آستارا برای پذیرش مسافران از اقصی نقاط كشور فراهم است.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم برای كشیك نیروهای اورژانس ، هلال احمر ، نانوایی ها و نیروی انتظامی انجام شده تا زمینه یك سفر خاطره انگیز و خوب در ایام عید برای مسافران مهیا شود.

اسدپور با اشاره به مصادف شدن هفته دوم تعطیلات نوروزی با ایام پر خیر و بركت فاطمیه، ادامه داد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این ایام معنوی نیز برنامه های ویژه ای را اجرا می كند.

وی در ادامه با تقدیر از حسن اجرای برنامه های اعضای ستاد اسكان فرهنگیان در راستای پذیرایی و اسكان دهی مسافران فرهنگی ، اظهار كرد: با توجه به اینكه امكانات زیربنایی شهرستان جوابگوی پذیرش خیل عظیمی از مسافران نیست در همین زمینه آموزش و پرورش چندین سال است كه در اقدامی موثر با دریافت یك هزینه ناچیز گوشه ای از زحمات مربوط به اسكان مسافران فرهنگی را پذیرا می شود.ك3

7105 / 535/ 603