۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹
کد خبر: 80591356
T T
۰ نفر
تبعيت از فرامين رهبري نقشه راه دستيابي به موفقيت هاي گوناگون است

زنجان- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: تبعيت از فرامين اخير رهبري در جوارگاه بارگاه امام رضا(ع) نقشه راه حركت نظام اسلامي براي دستيابي به موفقيت هاي گوناگون است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: پیام نوروزی و فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع میهمانان و مسافران نوروزی حرم امام راضا(ع) پایه و خطوط كلی سیاست های نظام اسلامی در ابعاد گوناگون است.

وی یادآوری كرد: رهبری سال 92 را به عنوان سال 'حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی' نامگذاری كردند كه تحقق این مهم در سایه وحدت، همدلی و فاق ملی است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: تداوم حماسه اقتصاد مقاومتی در كشور در سایه تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی با برنامه ریزی مطلوب و حساب شده میسر است.

وی اظهار كرد: دشمنان سال گذشته با اعمال و تشدید تحریم های گوناگون در صدد تحقق برنامه های از پیش تعیین شده خود بودند كه با بصیرت و هوشیاری مردم و مدیریت مدبرانه رهبری با ناكامی مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: تحقق اهداف حماسه سیاسی در جامعه با حضور آگاهانه و حداكثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاصل می شود.

وی یادآوری كرد: دشمنان نظام اسلامی از كوچكترین فرصتی برای تبلیغ حضور حداقلی و كمرنگ مردم در انتخابات حساس و سرنوشت ساز خرداد سال 92 استفاده می كنند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: موفقیت های گوناگون ملت ایران در عرصه های مختلف سازندگی در سایه وحدت، استقلال و ایستادگی ملت ایران در برابر یاوه گویی های دشمنان كسب شده است.

وی اظهار كرد: رهبری مذاكره با دولت امریكا را منوط به دست برداشتن دشمنی های خصمانه آنها عنوان كردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: هدف دشمنان رو در رو قرار دادن مردم با مسوولان و القای جو ناامیدی است.

وی یادآوری كرد: هوشیاری و بصیرت مردم و مسوولان لازمه غلبه بر توطئه های شوم دشمنان است.

596/7320/587
۰ نفر