۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 80592163
T T
۰ نفر
دومين كاروان راهيان نور از استان كرمانشاه عازم مناطق عملياتي جنوب مي شود

كرمانشاه - مسوول سازمان اردويي و راهيان نور استان كرمانشاه گفت: دومين كاروان مردمي راهيان نور اين استان در سال جديد، امروز به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام مي شود.

ˈ'علی یوسفی راد' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این كاروان 300 نفره و متشكل از اقشار مختلف مردم (برادران) از محلات شهر كرمانشاه هستند كه امروز به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام می شوند.

وی تصریح كرد: این كاروان بمدت 5 روز در این مناطق حضور یافته و از یادمان های شهدا در مناط 'طلاییه، شلمچه، هویزه، دهلاویه و فتح المبین' و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می كنند.

یوسفی راد اظهار كرد: در روزهای هفتم و نهم فروردین امسال نیز كاروان های راهیان نور دیگری از این استان متشكل از اقشار مختلف مردم به سمت مناطق عملاتی جنوب كشور عزیمت می كنند.

وی خاطر نشان كرد: بیش از دو هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های استان كرمانشاه نیز از روز 15 اسفند تا 28 اسفند سال گذشته در قالب كاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمان های دوران دفاع مقدس جنوب كشور بازدید كرده بودند.

یوسفی راد یادآور شد: اقشار مختلف مردم نیز همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی در یادمان ها و مناطق عملیاتی غرب كشور (كرمانشاه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب) حضور یافته و از این مناطق و یادمان های شهدا بازدید می كنند.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور استان كرمانشاه گفت: حضور كاروان های سازماندهی شده راهیان نور استان های دیگر كشور در مناطق عملیاتی غرب در استان كرمانشاه نیز براساس اعلام قبلی از روز گذشته آغاز شده است.ك/3

9102