۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 80594187
T T
۰ نفر
80 هزار نقشه جامع گردشگري آذربايجان غربي توزيع شده است

اروميه - معاون گردشگري ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي گفت: امسال از آغاز نوروز 80 هزار نقشه جامع گردشگري استان تهيه و ميان مسافران و گردشگران ورودي به استان توزيع شده است.

حسین امامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نقشه شامل آثار تاریخی و گردشگری استان و نیز اماكن اقامتی و تفریحی در كلیه شهرستان هاست.

وی اظهار كرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان امسال فعالیت مضاعفی در خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان نوروزی و جلب رضایت آنان داشته است.

امامی با اشاره به فعالیت های ستاد یاد شده گفت: بازدید از ستاد اسكان فرهنگیان در مدارس آموزش و پرورش، استقرار راهنمایان گردشگری در 50 پایگاه اطلاع رسانی در سراسر آذربایجان غربی و مخصوصا در مبادی ورودی كشور در مرزهای تمرچین، بازرگان و رازی، استقرار راهنمایان گردشگری در فرودگاه ارومیه و خوی و پایانه های مسافر بری، آماده سازی هتل ها، واحد های اقامتی مجتمع های تفریحی و نمازخانه های بین راهی استان از جمله اقداماتی است كه در این ایام و قبل از نوروز انجام شده است.

وی اظهار كرد: اجرای مراسم سوگواری ایام فاطمیه، دایر كردن گشت های استانی و شهرستانی برای اطلاع از نحوه عملكرد ستادها، اجرای طرح اتوبوس گردشگری به صورت رایگان برای شهروندان و مسافران از دیگر فعالیت های ستاد در ایام نوروز و برای گردشگران نوروزی بوده است.

امامی افزود: جهت رضایت مسافران و مهمانان نوروزی و نیز رفاه حال آنان نظارت و بازدید از كلیه واحد های اقامتی استان در ایام نوروز تداوم داشته و با متخلفان برخورد می شود.

7125/583