۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳
کد خبر: 80620815
T T
۰ نفر
امام جمعه مهاباد: انتخاب افراد اصلح بايد مورد توجه مردم قرار گيرد

مهاباد - امام جمعه مهاباد گفت: در انتخابات آينده مردم بايد افراد اصلح را براي امور مهم كشور گزينش كنند .

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا قادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار كرد: یكی از اصلی ترین مباحثی كه در هر انتخابات مطرح و ضرورت توجه به آن احساس می شود، انتخاب افراد اصلح و شایسته توسط مردم است .

وی گفت: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت كشور است از اینرو باید مردم باید در انتخاب افراد كاردان و اصلح دقت نظری بیشتری از خود نشان دهند .

ماموستا سهرابی با تاكید بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روی گفت: بی شك حضور فعال و پویا در انتخابات موجب ایجاد فضای مشاركتی پرنشاط در كشور شده و این امر بستر توسعه و آبادانی كشور را فراهم می كند .

وی یادآور شد: حضور حداكثری مردم در صحنه انتخابات و در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر توطئه های شوم دشمن را خنثی خواهد كرد .

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت روز ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی به كمك های كشورهای دیگر و تنها با تكیه بر توانمندی های خود هم اكنون در اوج اقتدار و عزت قرار دارد .

ماموستا سهرابی اضافه كرد: ایثار و رشادت نیروهای ارتش در عملیات های مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس، سند افتخاری برای این نیروها محسوب می شود .

584/583