۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵
کد خبر: 80624606
T T
۰ نفر
سه ورزشكار جوان زنجاني به اردوي تيم ملي قايقراني 'رويينگ' دعوت شدند

زنجان - رييس هيات ورزش قايقراني و اسكي روي آب استان زنجان گفت: سه ورزشكار شايسته و توانمند زنجاني به اردوي آمادگي تيم ملي قايقراني رشته 'رويينگ' مردان ايران دعوت شدند.

محمدحسین فغفوری روزدوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست این اردوی آمادگی از 6 تا 26 ماه جاری در دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهار كرد: 'سروش نظریان، علیرضا نظری، محمد پیری' ورزشكاران زنجانی دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی هستند.

فغفوری افزود: این اردوی آمادگی كه در طی چند مرحله و با هدف حضور توانمندتر ورزشكاران تیم ملی قایقرانی ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا و كسب سهمیه برای حضور در بازیهای المپیك برگزار می شود.

وی بابیان اینكه ورزشكاران حاضر در این اردوی آمادگی زیرنظر 'محمدعلی قرائت' سرمربی قایقرانی رشته رویینگ تمرین خواهند كرد، یادآور شد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، مهرماه سالجاری در كشور 'ازبكستان' برگزار خواهد شد.

رییس هیات ورزش قایقرانی و اسكی روی آب استان زنجان گفت: در اردوی آمادگی قایقرانی بانوان بزرگسال نیز كه با هدف انتخاب برترینها جهت اعزام به بازیهای آسیایی 2014 كره جنوبی انجام می شود دو ورزشكار زنجانی نیز حضور دارند.

فغفوری افزود: 'مهسا جاور و فرحناز عشقی' ورزشكاران قایقران زنجانی حاضر در اردو هستند كه یك مرحله آن نیز جمعه گذشته در انزلی به پایان رسید.

وی اظهار كرد: هیات قایقرانی و اسكی روی آب زنجان، درصدد است تا اردوی مرحله بعد كه تا یك هفته دیگر انجام خواهد شد در سد 'گلابر' استان زنجان برگزار شود.

597/596