۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 80624743
T T
۰ نفر
خط و نشان مولايي براي كسب عنوان قويترين وزنه بردار جهان

تهران -وزنه بردار جوان دسته فوق سنگين تيم ملي وزنه برداري ايران كه با درخشش در رقابت هاي ليگ نظر همه را به خود جلب كرد،به دنبال كسب عنوان قهرماني جهان در رقابت هاي جهاني ورشو است.

به گزارش ایرنا،'بهادر مولایی' كه بتازگی از رده سنی جوانان به رده سنی بزرگسالان آمده است، چندی پیش در رقابت های لیگ وزنه برداری ایران با بلند كردن وزنه 246 كیلوگرم در حركت دوضرب نظر همه را به خود جلب كرد.

به گفته كارشناسان این وزنه بردار جوان با بلند كردن وزنه ای در حد مدال طلای المپیك لندن (بهداد سلیمی ) نشان داد كه وزنه برداری ایران از پشتوانه قدرتمندی در دسته فوق سنگین برخوردار است.

مولایی كه هم اكنون در اردو تیم ملی به سر می برد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره رابطه با وضعیت آمادگی خود اظهار كرد:هم اكنون 85 درصد از آمادگی خود را دارم و با توجه به تمرینات تیم ملی در حال رسیدن به اوج آمادگی هستم.

وی افزود:هدف اصلی من كسب عنوان قهرمانی در رقابت های قهرمانی جهان است و رسیدن به این مدال را كار دشواری برای خود نمی دانم.

بهادر مولایی گفت:بر اساس نظر 'كوروش باقری'، سرمربی تیم ملی وبا توجه به ركوردها و تمریناتی كه تا پیش از رقابت های جهانی پشت سر خواهم گذاشت كسب مدال در رقابت های جهانی برای من دور از دسترس نخواهد بود.

این وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران یادآور شد: در حركت دوضرب روند روبه رشدی دارم اما در حركت یكضرب ضعیف هستم.

وی ادامه داد:با توجه به تمرینات تیم ملی هم اكنون در حال ارتقا وزنه های خود در یكضرب هستم و امیدوارم تا پیش از رقابت های جهانی به حد مطلوبی برسم.

در صورت حضور نیافتن 'بهداد سلیمی در اردو تیم ملی و با توجه به اختلافات به وجود آمده بین وی و سرمربی تیم ملی زمینه لازم برای درخشش مولایی در دسته فوق سنگین فراهم شده است.

بر اساس نظر كارشناسان مولایی می تواند جایگزین مناسبی برای سلیمی در طول سال های آینده باشد.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان مهرماه امسال در ورشو پایتخت لهستان برگزار می شود.

ورزشی(4)**9303**1440
۰ نفر