۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 80641587
T T
۰ نفر

جشنواره ستارگان فوتبال ايران در فينال جام حذفي

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 80641587
جشنواره ستارگان فوتبال ايران در فينال جام حذفي

تهران بزرگ - در فينال جام حذفي باشگاههاي كشور دو تيم پر مهره پرسپوليس تهران و سپاهان اصفهان به مصاف هم مي روند كه اين بازي را مي توان به جشنواره ستارگان فوتبال ايران لقب داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر فردا (یكشنبه) با حضور انبوه طرفداران دو تیم در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می شود.

قرمزپوشان پایتخت كه در فصل نقل و انتقالات با خریدهای گران قیمت و پرحاشیه جمعی از بهترین های فوتبال ایران را جذب كرد، با هدف عنوان قهرمانی در لیگ برتر گام به مسابقه ها نهاد.

پرسپولیسی ها بازیها را ناامید كننده آغاز كردند و رفته رفته در اواخر نیم فصل اول لیگ برتر عملا از كورس مدعیان قهرمانی خارج شدند و این تیم در جام حذفی چشم به عنوان قهرمانی دوخت كه با آمدن 'یحیی گل محمدی' در راس كادر فنی این تیم در جام حذفی به نتایج خوبی دست یافت.

قرمزپوشان پس از شكست داماش گیلان به فینال جام حذفی صعود كردند و این تیم در حال حاضر در یك قدمی قهرمان شدن قرار دارد.

در آن سو طلایی پوشان اصفهانی كه در لیگ برتر رقابت نزدیكی برای قهرمان شدن با استقلال تهران داشتند در هفته گذشته با باخت مقابل داماش گیلان تا حدودی شانس قهرمانی را به استقلال تهران داد و تنها امید این تیم اصفهانی هم به جام حذفی است.

' زلاتكو كرانچار' سرمربی فعلی سپاهانی ها كه سابقه نشستن بر نیمكت پرسپولیس را در كارنامه دارد سخت در تلاش است كه در جام حذفی یك جام برای این تیم اصفهانی كسب كند تا جایگاهش در فصل آینده در این تیم تثبیت شود.

همچنین 'یحیی گل محمدی' كه هیچ وقت قول قهرمانی به هواداران پرسپولیس نداده است فردا (یكشنبه) تلاش خواهد كرد با قهرمانی در این دیدار مهم و حساس با هواداران این تیم آشتی كند و حداقل تیم پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی یك جام در مسابقه های فوتبال دشت كند.

نقش هافبك های طراح در موفقیت دو تیم بسیار تاثیر گذار است و در دیدار فردا كه به نمایش بزرگ ستارگان فوتبال نامگذاری شده است جنگ در میانه میدان بین 'محرم نویدكیا و امید ابراهیمی' از سپاهان و 'محمد نوری و عادل كلاه كج' از پرسپولیس می تواند بسیار جالب و دیدنی باشد.

مربیان دو تیم از دو نسل مختلف فوتبال هستند و باید منتظر ماند و دید 'كرانچار' با سابقه موفق می شود یا ' یحیی گل محمدی' جوان اما پرانگیزه.

باید تا فردا منتظر ماند و دید بالاخره كدام مربی موفق می شود و جام قهرمانی در تهران می ماند یا اینكه این جام به اصفهان باز می گردد.

تهرام/7243/591