۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۵۱
کد خبر: 80644561
T T
۰ نفر
فرماندار: دولت هاي نهم و دهم بركات زيادي براي خوي داشته است

اروميه - فرماندار خوي گفت: دولت هاي نهم و دهم بركات زيادي براي اين شهرستان داشته است.

غلامحسین عماری روز یكشنبه در جلسه شورای اداری خوی كه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، امام جمعه خوی و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد افزود: رسمی شدن مرز رازی - كاپی كوی، احداث 1860 واحد مسكونی مهر، آبرسانی به 61 روستا، احداث ترمینال بین شهری و میدان میوه و تره بار و تكمیل شهرك صنعتی از جمله دستاوردهای دولت نهم و دهم در این شهرستان است.

وی ادامه داد: هم اكنون مهمترین خواسته مردم و مسئولان خوی تكمیل بیمارستانهای آیت الله خویی و 160 تختخوابی خوی و جاده خوی - قطور - رازی و تامین آب شرب خوی از سد آغ چای می باشد.

وی اظهار كرد: شهرستان خوی 12 درصد وسعت و 11 درصد جمعیت استان آذربایجان غربی را شامل می شود و در تولید عسل و تخمه آفتابگردان رتبه اول كشور را دارد.

حجت الاسلام سید رضی شكوری امام جمعه خوی نیز در این آیین با قدردانی از اقدامات دولت نهم و دهم شجاعت در ورود به حوزه های چالش زا، سفرهای استانی، توسعه آموزشهای عالی، جذب فرزندان انقلاب در بدنه نظام را از موفقیت های دولت احمدی نژاد است.

موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی نیز با تشكر از اقدامات وزارت بهداشت و درمان، بر كاهش هزینه های درمان مردم تاكید كرد و خواستار توجه ویژه به شهرستانها و تكمیل بیمارستان های در دست احداث خوی شد.

8136/581