فرماندار: ۲۳۲ صندوق رای در خوی مستقر می‌شود

ارومیه - ایرنا- فرماندار خوی گفت: برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ۲۳۲ صندوق رای ثابت و سیار در سطح این شهرستان مستقر می شود.

به گزارش ایرنا، کریم علی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات منجر به افزایش امنیت ملی می شود.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مردم در پای صندوق های رای برگزار شده است گفت: از نقطه صفر مرزی تا میدان اصلی شهر امکانات و تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم صورت گرفته است.

علی نژاد با اشاره به خدمات دولت شهید آیت الله رییسی اظهار کرد: گازرسانی به ۴۸ روستا در طول مدت ۲ سال اتفاق افتاده است و امسال مردم مرزی قطور شعله گاز را در خانه های خود روشن خواهند کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۹۵ درصد خانه‌های تخریبی زلزله خوی اطهار کرد: با بسیج تمامی امکانات و کار جهادی مسوولین در کمتر از ۲ سال عملیات احداث واحدهای تخریبی خوی رو به اتمام است و این از افتخارات و یادگارهای دولت جهادی سیدابراهیم رییسی است.

فرماندار خوی همچنین از صدور مجوز بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی خوی خبر داد و گفت: سیستم درمانی آنژوگرافی در بیمارستان آیت الله خویی راه اندازی شده است.

شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha