۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳
کد خبر: 80647437
T T
۰ نفر

رييس جديد هيئت دوچرخه سواري استان گلستان انتخاب شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳
کد خبر: 80647437
رييس جديد هيئت دوچرخه سواري استان گلستان انتخاب شد

گرگان - در انتخابات مجمع عمومي هيئت دوچرخه سواري استان گلستان، رييس جديد اين هيئت پس از هشت ماه تصدي گري سرپرستي، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مجمع، 'مجتبی زنگی' تك كاندیدای تصدی ریاست این هیئت، عملكرد هشت ماهه دوران سرپرستی خود را ارائه داد و سپس به بیان برنامه های آتی پرداخت.

پس از این، رای گیری انجام شد و 'مجتبی زنگی' با كسب 17 رای از مجموع18 رای، به مدت چهار سال ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

رییس جدید هیئت دوچرخه سواری استان گلستان در این مجمع گفت: برنامه ها و جلسات مختلفی در این هشت ماه با هیئت های شهرستانی غیرفعال و كمیته های مختلف داشتیم و این شهرستان ها و كمیته ها را فعال كردیم.

'مجتبی زنگی' افزود: در همین مدت پنج دوره رقابت استانی در كنار استعدادیابی در رده های مختلف سنی و همایش های مختلف را برگزار كرده ایم كه برگزاری كلاس درجه دو داوری هم از مهم ترین اقدامات دوران سرپرستی بوده است.

وی در ادامه به ارائه برنامه ها پرداخت و یادآور شد: توسعه و ترویج دوچرخه‌سواری همگانی در سطح استان، شناسایی نیروها و استعدادهای متعهد و علاقه مند به ورزش دوچرخه‌سواری، ایجاد مدرسه دوچرخه‌سواری، فعال‎ كردن دوچرخه‌سواری بانوان، برگزاری رقابت های قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و ارتقاء سطح برگزاری این مسابقات در استان، از برنامه های آتی هیئت خواهد بود

وی افزود: هم چنین برگزاری یك دوره مسابقات جایزه بزرگ در تابستان امسال، تور دو روزه دوچرخه‌سواری، تشكیل لیگ دوچرخه‌سواری استانی، برگزاری مسابقات تداركاتی تیم‎های برگزیده برای اعزام به مسابقات كشوری و تلاش برای جذب مربی غیربومی باتجربه برای ارتقاء سطح ورزش دوچرخه‌سواری استان از دیگر برنامه های آتی است.

وی تصریح كرد: برگزاری كلاس‎های داوری و مربیگری در سطوح درجه دو و سه در برنامه‎های هیئت است و با توجه به ظرفیت استان می‎توانیم این كلاس‎ها را با هماهنگی فدراسیون در سطح درجه یك نیز برگزار كنیم.

زنگی در ادامه به مشكلات این رشته در بخش بانوان اشاره كرد و گفت: توجه به بانوان و فعال ‎كردن بیش از پیش این بخش از مسائل مهم و برنامه‎های دارای اولویت در هیئت دوچرخه‌سواری استان است.

وی مشكل مالی را یكی از دغدغه‎های دوچرخه‌سواران دانست و افزود: با توجه به این كه دوچرخه‌سواری یكی از ورزش‎های پرهزینه و پرخطر است نداشتن اسپانسر مالی، امكانات، دوچرخه، لوازم جانبی این ورزش و فضای مناسب و استاندارد برای تمرین این ورزشكاران یكی از مسائلی است كه نیاز است مدیران در سطح كلان و فدراسیون دوچرخه‌سواری به آن توجه ویژه داشته باشند.

7467/602