۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۰:۰۳
کد خبر: 80651477
T T
۰ نفر
توطئه هاي تفرقه افكنانه دشمنان عليه اسلام و مسلمين بي اثر است

يزد - هادي سياسي سپاه الغدير استان يزد گفت: توطئه هاي تفرقه افكنانه دشمنان عليه امت اسلام و مسلمين نقش بر آب است و آنها نمي توانند با اهانت به صحابه بزرگ اسلام به اهداف پليد خود برسند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' احمد علی زارع زاده ' روز جمعه در جمع مردم مهریز ضمن محكوم كردن اهانت به مرقد مطهر جناب حجربن عدی از صحابی پیامبر اعظم (ص) و حضرت علی (ع) افزود: استكبار جهانی به سركردگی آمریكا به دنبال تفرقه افكنی در صفوف مسلمانان است .

وی ادامه داد: تخریب بارگاه و هتك حرمت حجر بن عدی اقدامی زشت و سخیف توسط تروریست های سلفی و تكفیری و حركتی وحشیانه می باشد كه در سوریه به وقوع پیوست .

هادی سیاسی سپاه استان یزد در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: هتك حرمت به مقدسات مسلمانان بدون شك با پشتیبانی استكبار جهانی صورت گرفته و روزی فرا خواهد رسید كه مردم كاخ های استكبار جهانی را ویران كنند.

زارع زاده خواستار ایستادگی تمامی مسلمانان جهان در مقابل چنین اقدامات وحشیانه ای شد و گفت: دشمنان تاكنون چنین كارهای وحشیانه ای را در كربلا، سامرا، كاظمین و دیگر حرم ائمه معصومین نیز انجام دادند كه با شكست مواجه شده اند و قطعا در آینده نیز دچار آن خواهند شد .

وی افزود: این حادثه و اقدام زشت نه تنها موجب تضعیف دین و ارزش ها و مقدسات نشد بلكه ماهیت پلید دشمنان را نشان داد و اوج اقتدار مسلمین را بروز داد .ك2

7541/1968