۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 80655462
T T
۰ نفر

طرح علمي ساماندهي سواحل گيلان تدوين شده است

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 80655462
طرح علمي ساماندهي سواحل گيلان تدوين شده است

رشت - نماينده عالي دولت در گيلان از تدوين طرح علمي ساماندهي سواحل استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' كیهان هاشم نیا ' عصر دوشنبه در جلسه ساماندهی طرح دریا اظهار كرد: اجرای طرح های تعریف شده دریا ، رضایت استفاده كنندگان از این طرح ها را به همراه دارد.

وی همچنین از تشكیل كمیته ساماندهی سواحل دریا در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای تعیین طرح های سالم سازی، اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری از اهداف تشكیل این كمیته است.

استاندار گیلان با تاكید بر ضرورت برنامه ریزی اصولی برای استفاده بهینه از 270 كیلومتر ساحل گیلان با توجه به فرارسیدن فصل گرما افزود: ایجاد فضایی مناسب برای استفاده مسافران و شهروندان از ساحل و واگذاری محل های اجرای طرح دریا به افراد واجد شرایط ، از مهمترین وظایف سازمان های عضو كمیته ساماندهی سواحل استان است.

وی با بیان اینكه واگذاری طرح دریا به دستگاه های اجرایی و افراد توانمند در اجرای موفقیت آمیز آن مؤثر است، گفت: تعریف دقیق تعهدات مجریان طرح ها، نظارت بر اجرای صحیح و تامین زیرساخت ها راهكارهایی مناسب برای بهره مندی از سواحل دریاست.

وی بهره گیری از نیروی بسیج و شركت های دارای قدرت ساماندهی بالا را در اجرای موفق طرح های ساماندهی سواحل مهم خواند.

هاشم نیا با تاكید بر لزوم استفاده از ظرفیت سواحل استان، گیلان را دارای ویژگی های طبیعی منحصر بفرد ذكر و خاطرنشان كرد: همكاری دستگاه های اجرایی مرتبط در تامین زیرساخت ها و بهره برداری از ظرفیت های موجود سواحل در تحقق این مهم موثر است.

وی ارائه خدمات رفاهی، پزشكی، بهداشتی و فرهنگی را از اصلی ترین موضوعات قابل توجه در اجرای طرح در سواحل دریای استان عنوان كرد.

به گزارش ایرنا ، جلسه ساماندهی طرح دریا عصر دوشنبه با حضور استاندار گیلان و دستگاه های اجرایی مرتبط در استانداری گیلان برگزار شد.ك/2

7292/695
۰ نفر