۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 80656587
T T
۰ نفر
صلاحيت 60 نفر از داوطلبان شوراهاي اسلامي شهرهاي استان اردبيل تاييد نشد

اردبيل - مديركل دفترامور سياسي و انتخابات استانداري اردبيل گفت: صلاحيت 60 نفر از داوطلبان شوراهاي اسلامي شهرهاي استان در هيات هاي اجرايي شهرستان هاي استان مورد تاييد قرار نگرفته است.

به گزارش روز سه شنبه كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ، اسدالله علی اكبری مجد افزود: به موجب تصمیم جدید ستاد انتخابات كشور كه به فرمانداری ها ابلاغ شده

نتیجه بررسی صلاحیت آن عده از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها كه صلاحیت آنها در هیات های اجرایی شهرستان تایید نشده به خودشان ابلاغ شد تا در صورت اعتراض بتوانند تا 23 اردیبهشت شكایت خود را به هیات نظارت استان تسلیم كنند.

وی افزود: هیات نظارت استان تا 27 اردیبهشت به شكایات واصله و پرونده سایر داوطلبان رسیدگی و نظر خود را اعلام می كند و در این مرحله نیز داوطلبانی كه صلاحیت آنها مورد تایید هیات نظارت استان قرار نمی گیرد چهار روز فرصت خواهند داشت تا شكایت خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند.

وی اظهار كرد: هیات نظارت استان دوباره به مدت 10 روز به شكایات واصله رسیدگی و نظر قطعی و نهایی خود را 12 خرداد اعلام خواهد كرد تا متعاقب آن بخشداران و فرمانداران اسامی نامزدها را در روزهای 13 تا 15خرداد در سطح بخش ها و شهرهای استان منتشر كنند.

وی همچنین گفت: تبلیغات نامزدها از 16 خرداد آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

594/530