مهدی میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح فاخر، صنعت پل سازی در شهر ارومیه بومی سازی شد و انتقال فنی بسیار خوبی برای متخصصان عمرانی شهر ارومیه به انجام رسید.
وی اضافه كرد: روزانه 200 نفر كارگر و مهندس در این طرح عمران شهری فعالیت داشته اند.
وی اظهار كرد: 40 درصد این افراد نیز در كارگاه عرشه فلزی در شهرك صنعتی فاز دو، در حال ساخت عرشه بودند كه این امر زمینه سرعت بیشتر این فعالیت عمرانی را موجب شد.
مدیر اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح مدرس ارومیه با اشاره به منحصر به فرد بودن این تقاطع افزود: در حال حاضر این پروژه با این عظمت و در این زمان در كشور بی نظیر می باشد.
میرزایی گفت: در این طرح یك هزار و 500 تن ورق، یك هزار و 200 تن میلگرد و 12 هزار مترمكعب بتن استفاده شده است.
وی با اشاره به مشكلات اجرایی این پروژه ادامه داد: یكی از مهمترین مشكلات این طرح، این بود كه تقاطع مدرس در مركز ترافیك حضور داشت و علاوه بر آن تاسیسات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات نیز به وفور از آن رد می شد.
وی اضافه كرد: مسئولان اجرایی شركتهای خدمات رسان در ارومیه همكاری بسیار خوبی داشتند و ما نیز از این امر رضایت داشتیم.
مدیر اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح مدرس ارومیه كار در زمستان را از دیگر معضلات مهم اجرای پروژه عنوان كرد و گفت: بخش عظیمی از این طرح در فصل زمستان انجام شد كه این امر نیز نشان از تلاش روز افزون مجریان پروژه بود.
8136/581
ساخت تقاطع غيرهمسطح مدرس اروميه فن ساخت پل را در اروميه بومي كرد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹
کد خبر:
80660948
اروميه - مدير اجرايي پروژه تقاطع غيرهمسطح مدرس اروميه گفت: ساخت تقاطع غيرهمسطح مدرس اروميه فن ساخت پل را در اروميه بومي كرد.