۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۴۴
کد خبر: 80661953
T T
۰ نفر

منشور تبليغاتي ستادهاي انتخاباتي سعيد جليلي منتشر شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۴۴
کد خبر: 80661953
منشور تبليغاتي ستادهاي انتخاباتي سعيد جليلي منتشر شد

تهران - ستاد مركزي حيات طيبه – شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي «سعيد جليلي» اقدام به انتشار منشور تبليغاتي ستادهاي انتخاباتي اين داوطلب يازدهمين دوره رياست جمهوري كرد.

به گزارش ایرنا، متن كامل این منشور تبلیغاتی كه امروز (شنبه) منتشر شده ، به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

آن سراي آخرت را براي كساني قرار مي‏دهیم كه در زمین خواستار برتري و فساد نیستند و فرجام [خوش] از آن پرهیزگاران است (قصص، 83)

معتقدین به حضور دكتر سعید جلیلی درانتخابات ریاست جمهوری برمبنای طرفداری از كاندیدای اصلح به عرصه انتخابات ورود می كنند و اعتقاد دارند با شیوه های صحیح، كم هزینه و آگاهی بخش تبلیغاتی و دوری ازاسراف و تبذیر و لابی های فساد خیزپشت پرده می توان مقبولیت كاندیدای اصلح را نیز بدست آورد.

براین اساس رأی آوردن وانتخاب شدن درانتخابات ریاست جمهوری در درجه دوم اهمیت قرار داشته و آنچه مهمتر است، به پیش بردن اهداف نظام اسلامی، فرهنگ مشاركت سالم سیاسی، اصلاح فرهنگ انتخابات و طرح گفتمان و شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است.

دراین راستا توجه دوست‌داران حضور آقای جلیلی در انتخابات را به چند توصیه كاربردی جلب می كنیم. این توصیه ها بر مبنای مشی انتخاباتی دكتر سعید جلیلی دردو انتخابات مجلس ششم و هفتم درسال های 1378 و 1382 درحوزه انتخابی مشهد مقدس و ملاحظات ایشان تنظیم شده است.

بدیهی است رعایت این روش تبلیغاتی به معنای اعتقاد به ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و حمایت ازدكتر سعید جلیلی است و تخطی ازآن به منزله خروج ازجرگه طرفداران ایشان است.

همه برادران هم سنگر درستادهای مردمی دكتر سعید جلیلی موظف به صیانت ازاین اصول و تذكر كج رویها و غفلت‌های احتمالی هستند.

1- رعایت كامل قانون تبلیغات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به آن برهمگان واجب است.

2 – چاپ عكس های بزرگ، رنگی، فریبنده و پرهزینه و نصب و الصاق آنها ممنوع است.

3- چاپ هرگونه عكس و پوستر بدون داشتن محتوا به تنهایی ممنوع می باشد.(موارد محتوایی پیشنهادی: سخنان امام خمینی (ره ) و رهبر معظم، ویژگی ها، نظرات، گفتمان ها، زندگی نامه كامل، نظرات بزرگان و علما و … درباره دكتر جلیلی است.)

4- اثبات دكتر جلیلی با نفی دیگران حاصل نمی شود. هرگونه تهمت، غیبت، پرخاش، توهین و تولید هرگونه محصولات تبلیغیِ تخریبی نسبت به دیگر كاندیداهای انتخاب ممنوع می باشد.

5- هرگونه تبلیغات بدون محتوا، اغوا كننده، تحكم آمیز و متكی به وعده های بی اساس ممنوع می باشد.

6- اصول تبلیغات ستادهای دكتر جلیلی به جای هزینه‌های گزاف و غرق شدن در فضاهای نخبه زده باید به ارتباط گیری مستقیم با مردم و تمركز بر استفاده از پتانسیل‌هایی چون مساجد، هیات ها، تكایا و حسینیه‌ها اختصاص یابد. گفتنی است این الگو بر مبنای تبلیغاتی شهید دیالمه استوار است.

7 – در روش‌های دعوتی از جمله جمع آوری طومار و … و تبلیغات انتخاباتی دكتر سعید جلیلی رعایت حق الناس، عدم تخریب سیمای شهری و حفظ محیط زیست لازم می باشد.

سیام (1)**1708/1647
۰ نفر