رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

یاسوج- ایرنا- محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی طی حکمی سید ابراهیم افتخاری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم افتخاری افتخاری هم‌اکنون رئیس حوزه علمیه خواهران در استان فارس است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان انقلابی به رای مردم اعتقاد واقعی داریم و مبنای این اعتقاد هم مبنای فقهی و کلامی است،در همه ادوار گذشته این رأی مردم است که تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بوده و ما در بین نامزدهای فعلی سعید جلیلی را اصلح می‌دانیم و برای رأی آوردن وی تلاش می‌کنیم.

سید ابراهیم افتخاری افزود: باید نگاه اخلاقی به انتخابات وجود داشته باشد و طرفداران نامزدهای مختلف از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند و از تخریب و پخش شایعه و اخبار بدون منبع پرهیز کنند زیرا رای مردم حق الناس است.

وی تاکید کرد: تابع تصمیمات ستاد مرکزی هستیم و آقای جلیلی بنای کنار رفتن را ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بنده به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری در استان ، آخرت خودم را برای این انتخابات خراب نمی‌کنم و از همه مردم می‌خواهم در صحبت‌ها، موضع‌گیری‌ها و انتشار اخبار و طرف‌داری از کاندیدای موردنظر خود روز حساب و کتاب قیامت را در نظر بگیرند.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha