۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 80664770
T T
۰ نفر

بيش از شش كيلوگرم مواد مخدر در گيلان كشف و ضبط شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 80664770
بيش از شش كيلوگرم مواد مخدر در گيلان كشف و ضبط شد

رشت - رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي گيلان از متلاشي شدن باند تهيه و توزيع و كشف بيش از شش كيلوگرم موادمخدر خبر داد.

سرهنگ فلاح كریمی عصر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: اكیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، با یك كار فشرده پلیسی یك باند تهیه و توزیع تریاك را در شهرستان رشت و دو قاچاقچی مواد مخدر صنعتی و روان گردان را در شهرستان صومعه سرا شناسایی كردند.

وی بیان داشت: اكیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس پلیسی از اینكه دو نفر از اعضای باند قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد موادمخدر را از استان فارس به گیلان حمل و به سركرده باند در رشت تحویل دهند، اطمینان حاصل كردند.

سرهنگ فلاح كریمی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی این متهمان را در محور ورودی شهر رشت توقیف و در بازرسی از آن مقدار پنج كیلوگرم موادمخدر از نوع تریاك كشف و ضبط كرده و سه نفر از اعضای این باند را دستگیر كردند.

وی به عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار كرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت و صومعه پس از شناسایی دو قاچاقچی موادمخدر صنعتی در صومعه سرا با اقدامات پلیسی، تعقیب و مراقبت از حمل و اختفای موادمخدر توسط این دو قاچاقچی مطلع شده و در یك عملیات پلیسی منسجم آنان را با مقدار یك كیلوگرم مواد روان گردان و صنعتی شیشه و 500 گرم هروئین دستگیر كردند .

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در پایان با بیان اینكه متهمان با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از تلاش شبانه روزی برای زدودن این ماده افیونی و روان گردان از جسم و روح جوانان استان خبر داد و اعلام كرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ كوششی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر فروگذار نخواهد كرد.ك/3

619/695