۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 80669083
T T
۰ نفر
استاندار خراسان رضوي با تبريك سالروز آزاد سازي خرمشهر آن را نقطه عطف انقلاب خواند

مشهد - استاندار خراسان رضوي در آستانه سوم خرداد ماه در پيامي با تبريك سالروز آزادسازي خرمشهر اين روز را نقطه عطف تاريخ سراسر حماسه انقلاب اسلامي خواند.

محمد حسین فروزان مهر روز پنجشنبه در این پیام كه در اختیار رسانه ها قرار گرفت ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفته است : در این ماه مردان و زنان قهرمان كشورمان شاهد رخدادهای تلخ و شیرین فراوانی بوده اند كه هر یك فصلی مهم و سرنوشت ساز از كارنامه انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

وی این روز را لحظه به رخ كشیدن اراده های پولادینی عنوان كرد كه به مدد تربیت دینی آراسته و وارسته شده بودند تا در رفتاری عرفانی و لبریز از مهر به اسلام و ایران، دشمن تا بن دندان مسلح را تا زباله دان تاریخ بدرقه كنند.

فروزان مهر در ادامه پیام آورده است : سوم خرداد تنها یك برگ از تقویم هجری شمسی و یا روزی از یك فصل نیست بلكه یوم الله است روزی كه امام(ره) فرمود: 'خرمشهر را خدا آزاد كرد' و بطور قطع این تعبیر، عبارتی فروتنانه نبود مرحمتی بود كه در اجابت دست های به آسمان بلند شده خانواده شهدا و زمزمه عاشقانه رزمندگان سنگرنشین عطا گردید.

وی در ادامه پیام نوشته است : سوم خرداد، سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام(ره) و ولایت محوری مردمی است كه در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند تا افق سراسر اقتدار و امنیت به ایران اسلامی لبخند زند و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مایوس بماند.

در پیام استاندار خراسان رضوی آمده است : مردم حماسه ساز ایران كه در عرصه دفاع از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی همواره پرشور و شعور ظاهر شده اند در سال حماسه سیاسی و اقتصادی در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین در شرایط حساس كنونی خود را برای حضور آگاهانه در صحنه انتخابات و تحقق حماسه ای تازه در 24 خرداد آماده می كنند.

2713/659