به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه، 'عبدالرضا محمدی' در حاشیه جلسه ارتباط مردم و مسوولان كه با حضور مدیران بانك های استان در مركز سامد انجام شد، اظهار داشت: پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر از اهداف سامانه سامد است.
وی افزود: استاندار هرمزگان تاكید بسیاری بر امر پاسخگویی سریع و مناسب به درخواستها و شكایات مردم دارند كه حضور مدیران در سامانه سامد نیز در همین راستا است.
مدیر سامد هرمزگان خاطرنشان كرد: مردم استان می توانند با شماره تلفن 111 درخواستها و شكایات خود رابه مدیران دستگاههای اجرایی اننقال دهند.
وی در خصوص جلسه مدیران بانك های عامل با مردم، گفت: عمده تماس های دریافتی در جلسه حضور مدیران بانكها، درخواست تسهیلات خرید كالا، مساعدت جهت دریافت وام ازدواج وقرض الحسنه، امهال و بخشودگی جرایم بانكی بود.
به گفته محمدی در این جلسه به 30 تماس از سوی مدیران بانكهای عامل استان پاسخ داده شد.ك/3
7198/668
سامانه سامد ابزاري مناسب براي سرعت بخشي به ارتباط مردم و مسوولان است
۶ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۳۶
کد خبر:
80673052
بندرعباس- مدير سامانه سامد استان هرمزگان اين سامانه را ابزاري مناسب براي سرعت بخشي به ارتباط مردم و مسوولان دانست.