۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۴
کد خبر: 80676298
T T
۰ نفر
كاشمر آماده خلق حماسه سياسي و برگزاري انتخاباتي پرشور است

كاشمر - رييس ستاد انتخابات كاشمر از آمادگي كامل اين شهرستان براي خلق حماسه سياسي و برگزاري انتخاباتي پرشور خبر داد.

مهدی فروزان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد انتخابات شهرستان كار اجرایی خود را از فروردین ماه آغاز نموده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط فراهم شده است.

وی گفت: دربخش زیرساختهای فناوری كارهای اساسی با همكاری مخابرات شهرستان انجام شده و تمام نقاط كور در مناطق دوردست و روستایی شناسایی و در زمینه آنتن دهی تلفن همراه تمام مناطق زیرپوشش همراه اول قرارگرفته است.

فرماندار كاشمر اظهار داشت: در انتخابات 24 خرداد ماه بیش از دو هزار نفر كار اجرای انتخابات را در این شهرستان برعهده خواهند داشت.

فروزان افزود: نخستین نشست توجیهی داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهر نیز برگزار شد و طی آن به رعایت اخلاق انتخاباتی و قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات انتخابات توسط نامزدها تاكید شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان كاشمر اظهار كرد: برای رفاه حال شهروندان و تسهیل در دسترسی به شعب اخذ رای، 92 شعبه در سطح شهرستان پیش بینی شده كه 43 شعبه در حوزه شهری و 49 شعبه دیگر در نقاط روستایی می باشد.

وی گفت: مردم كاشمر در طول 34 سال انقلاب نشان داده اند همیشه گوش به فرمان رهبری و ولایت بوده اند و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با حضور حداكثری و پرشور و نشاط خود مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و استكبار جهانی زده و دشمن را نا امید خواهند كرد./3

7497 /664