۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 80680498
T T
۰ نفر

يك انبار بزرگ قاچاق كالا در دزفول كشف شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 80680498

دزفول- فرمانده انتظامي دزفول از كشف يك انبار بزرگ قاچاق كالا در اين شهرستان خبر داد و گفت:اين انبار روز گذشته ( جمعه) در دزفول كشف و شناسايي شد.

سرهنگ 'احمد چنداز' روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: ماموران كلانتری 14 شهرستان دزفول در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد قانونی با احتكار كنندگان اجناس و ارزاق عمومی موفق به شناسایی این انبار شدند.

وی افزود: انبار مذكور مملو از انواع خواروبار ، مواد غذایی و بهداشتی به ارزش 300 میلیون ریال بوده كه در منزل و انبار یك فرد احتكار شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل سكونت متهم نیز شناسایی و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری سارقان اینترنتی در دزفول خبر داد و گفت: این سارقان مبلغ یك میلیارد و 480 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانكی یك شهروند برداشت كرده بودند.

سرهنگ چنداز گفت: متهم با وجوه برداشتی اقدام به خرید مقدار زیادی طلاجات كرده بود كه توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یك عملیات غافلگیرانه فرد مذكور به همراه همدستش دستگیر گردید.

وی افزود: در بازرسی از منزل متهم اصلی ، طلاجات مذكور كشف و ضبط گردید.648/ 1449
۰ نفر