۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 80683160
T T
۰ نفر
آغاز آموزش مجازي زائران حج تمتع 92 از ابتداي تير ماه

تهران - مدير كل آموزش بعثه مقام معظم رهبري گفت: آموزش مجازي زائران ايراني حج تمتع امسال از ابتداي تير ماه آغاز مي شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: آموزش های مجازی، ویژه زائران ایرانی تحصیل كرده است كه از طریق سامانه آموزش مجازی بعثه به نشانی www.zaer.hajj.ir صورت می گیرد.

این مقام مسئول در بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: زائران ایرانی تحصیل كرده می توانند با نام نویسی در سامانه آموزش مجازی یاد شده ضمن شركت در كلاس های آنلاین از تالارهای گفت و گوی آنلاین نیز بهره مند شوند.

حجت الاسلام احمدی مناسك حج، آداب حج، زیارت و ادعیه، ابعاد حج، اسرار حج، حج در آیینه قرآن و احكام حج را از جمله موضوعات و سرفصل های آموزش مجازی زائران عنوان كرد.

مدیر كل بعثه مقام معظم رهبری در ادامه درباره برگزاری آموزش های حضوری زائران ایرانی در كاروان ها گفت: آموزش حضوری زائران پس از تكمیل 100 درصدی ظرفیت كاروان های حج آغاز می شود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 10 جلسه آموزشی برای زائران مدینه قبل و 12 جلسه برای زائران مدینه بعد در ایران برگزار می شود.

به گفته احمدی حدود 13 تا 15 جلسه آموزشی نیز در عربستان سعودی برای زائران ایرانی برگزار خواهد شد.

مدیر كل آموزش بعثه مقام معظم رهبری همچنین درباره برگزاری جلسات آموزشی روحانیون حج 92 نیز گفت: آموزش روحانیون حج از نهم خرداد ماه با توزیع بسته های آموزشی در بین روحانیون آغاز شده است.

به گفته احمدی حدود 500 روحانی، كاروان های حامل زائران ایرانی در تمتع 92 را همراهی می كنند.

اجتما(4)**9140** 1569