۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۸
کد خبر: 80685543
T T
۰ نفر
بخش دوم دومين مناظره نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري آغاز شد

تهران - بخش دوم دومين مناظره هشت نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر روز چهارشنبه و دقايقي پيش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در بخش دوم مناظره 16 سوال از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و از هر نامزد دو سوال پرسیده می شود و نامزدها دو دقیقه فرصت دارند تا به سوالات مطرح شده كه در زمینه های مسایل اجتماعی و مورد نظر نامزدها است پاسخ می دهند.

در بخش اول دومین مناظره نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری براساس قرعه كشی انجام شده هشت نامزد به مدت چهار دقیقه دیدگاه های خود را درباره موضوع فرهنگ بیان كردند.همچنین نامزدها به مدت دو دقیقه به نقد برنامه ها و دیدگاه های فرهنگی هر نامزد پرداختند.

پس از پایان ارایه برنامه ها و دیدگاه های نامزدها در حوزه فرهنگ و نقد آن توسط دیگر نامزدها، در وقت اضافه باقی مانده نامزدها به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در موضوعات مختلفی پرداختند.

مناظره نخست نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته (10 خرداد ماه ) در بخش اقتصادی انجام شد و مناظره امروز با موضوع فرهنگی در حال انجام است و دور سوم این مناظره ها نیز با موضوع سیاسی روز جمعه 17خرداد ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است مدت مناظره نامزدهای ریاست جمهوری 210 دقیقه (3 ساعت و نیم) تعیین شده است.

تمامی مناظره ها ساعت 16 از شبكه اول سیما پخش خواهد شد. همزمان رادیو ایران (موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز) هم این مناظره ها را پخش خواهد كرد.

پاسخ هشت نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری به سوالات مرحله دوم و نقطه نظرات پایانی آنها به صورت تكمیلی در خبرهای قبلی منتشر شده است.

سیام(3)**9254**1478
۰ نفر