پاسداران در دفاع از نظام اسلامي ازهيچ تلاش و كوششي دريغ نكردند

ساري - نماينده ولي فقيه در مازندران و استاندار اين استان در پيام مشتركي به مناسبت ولادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار و جانباز گفتند: پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار تاريخ، حضرت سيد الشهدا(ع)، در راه صيانت از مرزهاي نظام اسلامي از هيچ كوششي دريغ نكردند.

به گزارش ایرنا ، آیت الله 'نورالله طبرسی' و 'سیدعلی اكبر طاهایی' روز چهارشنبه در این پیام مشترك افزودند: رشادت‌ها و حماسه آفرینی های پاسداران انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاك شدنی نیست.

در ادامه این پیام آمده است: یاد و خاطره جانفشانی ها ، رشادت ها و دلیر مردی های پاسداران و به ویژه سرداران شهید والا مقام و جانبازان قهرمان در عرصه های جهاد و شهادت هرگز از لوح خاطره ها پاك نخواهد شد و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می ماند.

این پیام می افزاید: شعبان، ماه نور و روشنی، ماه رسول خدا (ص)، ماه دعا و استغفـار است و روز های آغازین این مـاه خجـسته مصادف است با میلاد مبارك اسوه حماسه و ایثار، پیشوای آزادگان و عدالت خواهان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، روز پاسدار و سالروز میلاد الگوی جانبازان و آزادگان و شهیدان زنده همیشه جاویدان، قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، روز جانباز و سالروز میلاد سید الساجدین حضرت امام سجاد (ع) است.

مسوولان ارشد مازندران در این پیام مشترك نوشتند: تمسك به نام و سیره سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و حماسه آفرین قهرمان كربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) همیشه در بلند ترین افق نگاه مجاهدان، عارفان و آزادگان در طول تاریخ ،الهام بخش جهاد و مبارزه در راه خدا و مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و ستمگران و تنها طریق كسب عزت و كرامت همه خداپرستان و آزادگان جهان بوده است.

آیت الله طبرسی و طاهایی گفتند: جانبازان سرافراز ایران اسلامی نیز سند زنده ایثارگری و ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداكاری در راه حفظ ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) هستند و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است كه در مكتب بزرگ جانباز دشت كربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خواندند و در لبیك به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام كردند و از آب و خاك میهن اسلامی صیانت كردند.

در ادامه این پیام آمده است: پاسداران و جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه های مختلف همچون مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و در عرصه های عمران، صنعت و آبادانی میهن عزیز اسلامی دست به خلق حماسه های بزرگی زده و با حضور فداكارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پابرجا كردند.

نماینده ولی فقیه درمازندران و استاندار این استان در این پیام مشترك افزودند: اینجانبان با تبریك اعیاد خجسته ماه پر خیر و بركت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به تمام پاسداران و جانبازان گرانقدر استان ولایی مازندران و تمامی عاشقان و ره پویان طریق سرخ شهادت تبریك و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام ، با بهره گیری از استراتژی بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره ) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسالت می نماییم.ك/3

2501/503