شركت در انتخابات، تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل (ره)، شهداء و رهبري است

ساري - جمعي از شهروندان مازندراني شركت در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در روز 24 خرداد ماه را تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل (ره)، شهداي گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامي مي دانند.

آنان در آستانه برگزاری انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند: حضور حداكثری آحاد ملت در این دوره از انتخابات، باعث اقتدار و سربلندی نظام اسلامی خواهد شد.

به اعتقاد این شهروندان هر چه مردم در پای صندوق های رای مشاركت فعال داشته باشند به همان نسبت ترفندها، توطئه های شوم و شیطانی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به یاس تبدیل خواهد شد.

' پرویز حسین پور ' كارگر بازنشسته نساجی قائمشهر شركت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را یك وظیفه ملی و دینی دانست و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، اقتدار، شان و منزلت حكومت اسلامی را در دنیا ارتقاء خواهد بخشید.

وی با بیان اینكه مردم در انتخابات برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند كرد، افزود: با وجود توطئه های دشمنان، ملت ایران در این دوره از انتخابات به پای صندوق های اخذ رای خواهند آمد و حماسه ای بزرگ خلق خواهند كرد.

'فاطمه حق پرست' دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر هم با اشاره به دیدگاه امام راحل (ره) مبنی بر آن كه میزان رای ملت است، اظهار داشت: مردم وفادار به آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با خلق حماسه سیاسی در انتخابات با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق خواهند كرد.

وی افزود: حضور حداكثری مردم در انتخابات 24 خرداد ماه جاری، موجب افزایش اقتدار و امنیت ملی و نیز تقویت وجهه بین المللی جمهوری اسلامی خواهد شد.

دكتر 'سید محمد طهماسبی' یكی از شهروندان مازندرانی هم به خبرنگار ایرنا، گفت: حماسه سیاسی همان حضور با شور و شعور همراه با بصیرت در انتخابات 24 خرداد است.

وی افزود: حضور حداكثری با انتخاب اصلح برای جایگاه خطیر ریاست جمهوری ، آینده ای روشن و بالنده برای نظام اسلامی رقم می زند.

او ادامه داد: در این برهه از زمان كه دشمنان تمام حربه خود را برای تضعیف این دوره از انتخابات به كار گرفتند، وظیفه همه ما این است كه طبق وظیفه ملی و دینی در انتخابات روز 24 خرداد مشاركت فعال داشته باشیم زیرا حضور حداكثری ملت منجر به شكست ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

یكی از شهروندان بابلی هم گفت: همان طوری كه در دوران دفاع مقدس شهدا با نثار جان شیرین خود نگذاشتند كوچك ترین خدشه ای به دستاوردهای انقلاب و باورهای دینی مردم توسط دشمنان وارد شود، ما نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شركت می كنیم و وفاداری خودمان را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی به اثبات خواهیم رساند.

' مراد رستمی ' یكی از فرهنگیان شاغل در اداره كل آموزش و پرورش مازندران شركت آحاد مردم در انتخابات را ادای دین به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انتخابات و حضور مسوولانه مردم در این عرصه، نشانگر احساس تكلیف دینی و تعیین سرنوشت كشور است.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی انتخابات متعددی در كشور برگزار شد و مردم در تمامی انتخابات حضوری فعال داشته اند و این بار نیز در انتخابات 24 خرداد حماسه ای به یادماندنی خلق خواهند كرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری هم شركت در انتخابات را یك وظیفه دینی، شرعی و ملی دانست و گفت: حماسه سیاسی به معنی ایستادگی ملت با بصیرت ایران بر آرمان های الهی است.

آیت الله 'نورالله طبرسی' افزود: بدون تردید ملت ایران برای اینكه نظام اسلامی حاصل خون شهداست، با رهبری ولایت فقیه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شركت خواهند كرد و با حضور حماسی خود در روز 24 خرداد نشان خواهند داد، همچنان وفادار نظام اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به طور قطع در 24 خرداد در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.

استاندار مازندران نیز با بیان اینكه مردم در انتخابات 24 خرداد حماسه ای بی بدیل خلق خواهند كرد، گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، حماسه ای بی بدیل در تاریخ نظام اسلامی ثبت خواهند كرد.

'سیدعلی اكبر طاهایی' افزود: حضور مردم در انتخابات روز ۲۴ خرداد رونمایی دوباره از همبستگی و وحدت ملی ایرانیان در وفاداریشان به نظام و انقلاب و خلق حماسه سیاسی در پای صندوق های رای است.

وی اظهار داشت: حضور حداكثری در انتخابات ۲۴ خرداد، موجب افزایش اقتدار و امنیت ملی و تقویت وجهه بین المللی جمهوری اسلامی خواهد شد.

طاهایی با اشاره به اینكه حضور حماسی مردم در انتخابات تمامی ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را نقش برآب خواهد كرد، بیان داشت: آرای مردم عظمت ملت ایران را در جامعه بین الملل افزایش می دهد.ك/4

609/1654