۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۴۴
کد خبر: 80695883
T T
۰ نفر
ايرانيان مقيم انگليس با شناسنامه يا گذرنامه مي توانند راي دهند

لندن - دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در لندن با انتشار اطلاعيه اي اعلام كرد كه ايرانيان مقيم انگليس با همراه داشتن شناسنامه و يا گذرنامه ايراني خود فردا (جمعه) مي توانند در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شركت كنند.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: كلیه هموطنان علاقه مند به شركت در انتخابات كه متولد 24 خرداد 1374 و قبل از آن باشند، می توانند با در دست داشتن شناسنامه یا گذرنامه در محل شعبه اخذ رای حضور یابند و رای خود را به صندوق بریزند.

شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در لندن از ساعت 8 صبح تا 18 عصر روز جمعه به وقت محلی در بخش كنسولی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران به آدرس: 50 Kensington Court, London W8 5DB دایر خواهد بود.

یك مقام آگاه در دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در لندن به خبرنگار ایرنا گفت: همه هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس از طریق سفارت عمان به عنوان حافظ منافع كشورمان انجام شده و طرف انگلیسی نیز نسبت به تامین امنیت شعبه اخذ رای در لندن متعهد شده است.

وی افزود: در صورتی كه انتخابات به مرحله دوم كشیده شود، پیش بینی های لازم برای برگزاری انتخابات در دور دوم نیز انجام شده است.

وی اظهارداشت: اعضای هیات های اجرایی و نظارت شعبه اخذ رای لندن با هماهنگی ستاد انتخابات خارج از كشور و در اجرای ماده 53 قانون انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده اند كه همگی نیز از هموطنان مقیم انگلیس هستند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه برگزار می شود و ایرانیان مقیم انگلیس همگام با هموطنان داخل كشور و ایرانیان مقیم در 95 كشور دیگر جهان به پای صندوق های رای می روند.

اروپام**345