۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 80696378
T T
۰ نفر
از نخستين دقايق آغاز راي گيري، صف هاي طولاني در شعبه هاي اخذ راي در آذربايجان غربي ايجاد شده است

اروميه - همزمان از نخستين دقايق آغاز راي گيري، صف هاي طولاني از شهروندان مشتاق در شعبه هاي اخذ راي در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي ايجاد شده است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، این صف ها از ساعتی پیش از زمان رسمی آغاز انتخابات (هشت صبح) ایجاد شده و در بسیاری از مناطق و شهرستانها به ویژه در مناطق مركزی شهر ارومیه این صفها طولانی تر است.

شهروندان آذربایجان غربی با در دست داشتن شناسنامه های خود، اشتیاق خود را برای دادن رای در نخستین دقایق رای گیری نشان می دهند.

در این میان حضور جوانان و رای اولی ها در كنار پیرمردها و پیرزنهایی كه با عصا در صف های رای حاضر شده اند بسیار دیدنی و جذاب است.

مسئولان وزارت كشور و ستاد انتخابات آذربایجان غربی نیز در اطلاعیه های خود، بر حضور شهروندان از دقایق اولیه تاكید دارند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری امروز در آذربایجان غربی برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی هفت هزار و 188 صندوق اخذر رای در دو هزار و 396 شعبه كار اخذ رای مردم را بر عهده دارند.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز دو میلیون و 95 هزار نفر می باشد كه از این تعداد78 هزار نفر رای اولی هستند.

8137/ 581/ 1645
۰ نفر