راي دهندگان بوكاني: با حضور خود در انتخابات دشمنان نظام را مايوس مي كنيم

بوكان، مهاباد - راي دهندگان بوكاني مي گويند: با شركت گسترده خود در اين دوره از انتخابات دشمنان و بدخواهان نظام جمهوري اسلامي را مايوس و نااميد خواهيم خواهم كرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حالیكه به زمان پایان مهلت قانونی انتخابات ساعاتی بیشتر به زمان باقی نیست شعب اخذ رای در شهرستان بوكان همچنان با حضور گسترده مردم مواجه شده است.

در مسجد فاروق اعظم شهر بانوی 79 ساله ای پس از آنكه رای خود را به صندوق انداخت به خبرنگار ایرنا گفت: برای نشان دادن وفاداری به نظام و رهبری در این انتخابات شركت كرده ام.

خدیجه قادری افزود : شركت در انتخابات شركت در سرنوشت كشورم ایران است و من ملت ایران افتخار می كنم كه هموراه در صحنه های حساس انقلاب حضور یافته و از نظام و اسلام دفاع می كنند.

وی به جوانان توصیه كرد با حضور در پای صندوق های اخذ رای در سرنوشت و آینده كشور خود سهیم باشند.

رحمان مجیدی كارمند نیز گفت: حضور گسترده مردم در صندوق های اخذ رای نشاندهنده احساس مسوولیت آنان نسبت به نظام و انقلاب است .

وی افزود: این حضور مردان و زنان بوكانی نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی در كشورمان خواهد داشت .

جوان رای اولی نیز به دوستان خود توصیه كرد كه تا زمان باقیمانده حتما در پای صندوق رای حاضر شوند، چرا حضور آنان به منزله اعلام وفاداری به نظام اسلامی و رهبری است.

فردین فتح الله زاده اظهار داشت: برای حفظ ارزش های نظام و رهبری همه مردم چه پیر چه جوان باید در خلق حماسه سیاسی حضور داشته باشند.

فرهنگی بازنشسته نیز كه در صف رای دهندگان بود گفت: مردم مومن، متدین و همیشه در صحنه بوكان بار دیگر با حضور بی نظیر در پای صندوق های رای پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به اثبات می رسانند.

عبدالرحمان احمدی اظهار داشت: مردم با شور و حال خاصی به پای صندوق ها آمده اند كه این شور و حال نشان از احساس مسوولیت آنان در قبال عمران و آبادانی شهر و كشورشان دارد .

برای برگزاری انتخابات در شهرستان بوكان 157شعبه اخذ رای ثابت و سیار ، شهری و روستایی كار رای گیری از مردم را انجام می دهد.

7510/584/583