۱ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۰
کد خبر: 80707962
T T
۰ نفر
عضو منتخب خبرگان رهبري: انتخابات 24 خرداد نماد ولايتمداري، اتحاد و همدلي ملت ايران بود

اروميه - نماينده منتخب آذربايجان غربي در انتخابات مياندوره اي مجلس خبرگان رهبري گفت: انتخابات 24 خرداد نماد ولايتمداري، اتحاد و همدلي ملت ايران بود .

حجت الاسلام و المسلمین 'عسگر دیرباز' روز شنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات 24 خرداد به جهانیان نشان داد كه جمهوری اسلامی دارای دمكراسی بسیار مستحكم و پویایی است كه بر مبنای مردم سالاری دینی شكل گرفته است.

وی اضافه كرد: برخلاف تبلیغات مسموم رسانه های غربی و قدرت های استكباری ، مردم ایران با میل و اراده خود پای صندوق های رای آمدند و به هر كسی كه دوست داشتند رای دادند.

حجت الاسلام دیرباز اظهاركرد: این انتخابات نشان داد كه ملت ایران از میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) كه همانا نظام مقدس جمهوری اسلامی است به خوبی حراست و حفاظت كرده و با حضور در صحنه های حساس و سرنوشت ساز با امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می كنند.

نماینده جدید مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : مردم ایران با حضور پرشور و انقلابی خود در پای صندوق های رای ، ضمن آنكه دشمنان را شرمسار و سرافكنده كردند ، موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب شدند.

حجت الاسلام دیرباز تاكید كرد: حضور یكپارچه مردم در انتخابات همچنین نمادی از اقتدار و عظمت و شعور سیاسی بالای ملت ایران بود كه مجددا به گفتمان انقلاب در داخل و خارج كشور توانی مضاعف داد و به جهانیان ثابت كرد كه ملت ایران هنور نسبت به رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی وفادارند.

وی حضور نزدیك به 70 درصد واجدین شرایط در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران دانست و اظهار داشت: هیچ یك از كشورهای مدعی دمكراسی در شرق و غرب هرگز به چنین ركورد هایی دست نیافته اند.

عضو خبرگان رهبری به انتظارات مردم از رئیس جمهوری منتخب اشاره كرد و افزود: صیانت از گفتمان انقلاب و آرمان های امام راحل ، برنامه ریزی برای حل مشكلاتی چون تورم ، گرانی ، نابسامانی بازار ارز و دلار و حل مشكل بیكاری از شاخص ترین انتظارات مردم از دولت ِآینده است.

8135/583/ 1645
۰ نفر