۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۰
کد خبر: 80714905
T T
۰ نفر
امنيت سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات استان تحت نظارت است

كرج - معاون سياسي و امنيتي استاندار البرز با تاكيد بر اهميت و نقش سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات استان گفت: امنيت اين تجهيزات تحت نظارت جدي قرار دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز پنجشنبه اداره كل ارتباطات و فن اوری اطلاعات استان البرز 'ناصر رجبی' در جلسه ارائه عملكرد یكساله كمیته پایش و كنترل سرویسهای ارتباطیی این استان افزود : بحث نظارت بر عملكرد ارائه دهندگان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات از آنجا كه ارتباط مستقیم با رضایت عموم مردم دارد بسیار حایز اهمیت است و براین اساس حاصل عملكرد این كمیته و فعالیت آن برای ما اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی نقش بسزای ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه خدمات مختلف به مردم و سرعت بخشیدن به كارها، عملكرد هماهنگ و مناسب و در عین حال برخورد با تخلفات را بسیار مهم ارزیابی كرد.

رجبی گفت: هرچند لازم است در برخوردها با انصاف و دقت عمل كرد تا حقی ضایع نشود اما جایی كه پای منافع مردم در میان باشد گذشت و اغماض جایز نیست و لازم است با متخلف قاطعانه برخورد كرد.

وی همچنین از همه دستگاههای دولتی و خصوصی استان خواست همكاری مناسب و مساعد برای پیشبرد اهداف این كمیته داشته باشند.

مدیر كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز نیز با اشاره به وظایف محوله این كمیته دقت عمل و كار منسجم و كارشناسی شده را رمز موفقیت اهداف این كمیته دانست و گفت: قبل از این نیز بازدیدها و بررسیهای غیر منسجمی توسط سایر مجموعه ها انجام می گرفت كه به دلیل فقدان احاطه بر همه امور مورد بازرسی و نظارت در این حوزه با نواقصی همراه بود كه این مشكلات در كمیته مذكور مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

'سعید زرندی' افزود: برخورد با چند شركت فعال در این حوزه كه تخلفهایی در نحوه ارائه خدمات خود داشتند نیز توسط این كمیته صورت پذیرفته و در آخرین پرونده این كمیته نیز یك شركت مورد بازرسی پس از بررسیها 560 میلیارد ریال جریمه شد كه رای صادر در تجدید نظر نیز به تایید رسید و لازم الاجر است.

وی اضافه كرد: ساماندهی و شناسنامه دار شدن تجهیزات و فعالیتهای ارتباطی و فناوری اطلاعات نیز از دغدغه های این كمیته در سال گذشته بوده كه تاكنون اقدامات خوبی در این خصوص انجام گرفته اما لازم است همكاری همه مجموعه های دولتی استان در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر صورت پذیرد و همه دستگاهها نیز برای انجام فعالیت در این حوزه باید هماهنگی لازم با این مجموعه را داشته باشند.

وی ادامه داد: در شش ماه گذشته شركتهای فاقد مجوزهای لازم و یا متخلف در برخی خدمات نیز شناسایی شده اند كه در این زمینه نیز اخطارهایی برای شركتهای یاد شده صادر شده و برخوردهایی نیز با متخلفین صورت پذیرفته است.ك/1

7413/691