۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 80719188
T T
۰ نفر
81 درصد از خانوارهاي روستايي بوكان از راه آسفالته برخوردار هستند

بوكان، مهاباد - مديركل راه و شهرسازي آذربايجان عربي گفت: هم اكنون 81 درصد از خانوارهاي روستايي شهرستان بوكان از راه آسفالته برخوردار هستند.

خلیل محبت خواه روز دوشنبه در جلسه كارگروه تامین مسكن و حمل و نقل بوكان اظهار كرد: میزان برخورداری راه های روستایی این شهرستان بالاتر از میانگین كشوری و استانی است.

وی گفت: میانگین برخورداری روستاهای كشور و استان از آسفالت 54 درصد است و این درحالی است كه این میزان در شهرستان بوكان بیش از 80 درصد است.

محبت خواه در مورد واحدهای مسكن مهر بوكان نیز اظهار كرد: از مجموع یك هزار و 550 واحد مسكن مهر این شهرستان 500 واحد آن افتتاح شده و 472 واحد دیگر نیز آماده واگذاری به مالكان شده است.

وی ادامه داد: 160 واحد دیگر نیز برابر برنامه زمانبندی شده طی ماه های آینده در این شهرستان افتتاح می شود.

فرماندار بوكان نیز در این جلسه گفت: در دولت های نهم و دهم در همه بخش ها به خصوص مسكن و راه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

حسن عباسی افزود: انجام پروژه بزرگ مسكن مهر، جهت تأمین مسكن جوانان و اقشار آسیب پذیر كاری بزرگ و در نوع خود بی نظیر بود كه در این دولت انجام شد.

وی در رابطه با آسفالت راه های روستایی نیز گفت: آسفالت راه های روستایی از 110 كیلومتر به 315 كیلومتر رسیده است كه در صورت تأمین اعتبار برای آسفالت 86 كیلومتر راه روستایی زیرسازی شده راه های روستایی آسفالت شده این شهرستان به 400 كیلومتر می رسد.

فرماندار بوكان در ادامه خواستار احداث هرچه سریعتر پروژه های احداث مدرسه در مساكن مهر، احداث كنارگذر بوكان، تعریض جاده بوكان به میاندوآب، تعریض جاده بوكان به سقز، آسفالت جاده سد شهید كاظمی و تكمیل پروژه توسعه بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان شد.

7510/584/581