۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 80740588
T T
۰ نفر
امام جمعه كرمانشاه: شوراي نگهبان مايه آرامش همه است

كرمانشاه - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: به فرمايش امام خميني (ره) شوراي نگهبان در نظام جمهوري اسلامي مايه آرامش همه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'مصطفی علما' روز چهارشنبه در نشست با مسوول و اعضای دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان كرمانشاه به مناسبت سالروز تشكیل این شورا گفت: اعضای شورای نگهبان كه متشكل از فقها و حقوقدانان با تقوی هستند فكری جزو مصلحت اسلام، مسلمین و انقلاب ندارند.

وی افزود: اهمیت كار این شورا آنقدر زیاد است كه اگر فرمایش های امام (ره) ، مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان را در تایید و تكریم این شورا جمع آوری كنیم كتابی قطور خواهد شد.

وی گفت: در تایید اهمیت بسیار شورای نگهبان همین فرمایش امام خمینی (ره) بس است كه فرمودند شورای نگهبان صددرصد مورد تایید من است.

وی در خصوص اعضای اصلی شورای نگهبان كشور گفت: این افراد همچون آیت الله جنتی از مبارزانی هستند كه از همان بسم الله انقلاب در كنار امام (ره) بوده اند و آشنایی كامل با انقلاب و نظام و مصالح آن دارند.

وی افزود: در فتنه سال 88 عده ای می خواستند اعتبار نظام و این شورا را خدشه دار كنند كه انتخابات اخیر ریاست جمهوری به آنها نشان داد كه جمهوری اسلامی ایران در صیانت از آرا مردم به فرمایش مقام معظم رهبری همانند حق الناس همچون كوهی استوار است.

7456/567