نيكوكاران آملي 10ميليارد ريال در جشن گلريزان مجمع خيران كمك كردند

ساري- نيكوكاران نوع دوست شهرستان آمل در هفتمين همايش وجشن گلريزان مجمع خيران اين شهرستان، حدود 10ميليارد ريال به نيازمندان كمك كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان آمل دوشنبه شب در این مراسم گفت: حدود شش میلیارد ریال در كمك نیكوكاران در مراسم گلریزان به مددجویان زیرپوشش كمیته امداد امام و حدود 3میلیارد ریال در جشن گلریزان مجمع خیران و بقیه نیز در گلریزان انجمن حمایت از زندانیان، معلولان زیر پوشش بهزیستی جمع آوری شد.

'یداله اكبرزاده'، خوشبختانه و با فراگیرشدن فرهنگ كمك نیكوكاران آملی به نیازمندان جامعه در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: این كمكها وبا تحقیق وپیگیریهای كمیته ویژه این مجمع به افراد نیازمند معرفی از سوی كمیته امداد وبهزیستی و مراكز

خدمانی و حمایتی نیازمند به كمك مالی اهدا می شود.

وی تصریح كرد: مجمع خیران شهرستان آمل با كمك نیكوكاران و نهادهای اجرایی دولتی وغیر دولتی این شهرستان از سال گذشته ساخت بزرگترین مركز شیمی درمانی مازندران در بیمارستان امام علی(ع) آغاز شده و اكنون حدود 40درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران آمل، بابیان اینكه به علت نبود مركزشیمی درمانی در این شهرستان ، بیش از هزار بیمار سرطانی برای شیمی درمانی به بابلسر مراجعه می كنند، افزود: مركزشیمی درمانی آمل با زیربنای هزارمترمربع در دوطبقه دربیمارستان امام علی ( ع ) این شهرستان در حال ساخت است وتا دو ماه آینده برای 60درصد باقیمانده به دانشگاه علوم پزشكی مازندران تحویل داده خواهد شد.

اكبرزاده ، با اشاره به اینكه مردم شهرستان آمل در كارهای خیر و نوع دوستی به همنوعان همواره در كشور پیشگام وزبانزد هستند اضافه كرد: لذت كمك به نیازمندان برای همگان دست یافتنی نیست واین لذت را افراد بی ریا و سخاوتمند درك خواهند كرد.

مدیرعامل مجمع خیران آمل هم در این آیین به راه اندازی 4شعبه این مجمع در این شهرستان اشاره كرد وگفت: خوشبختانه قدم های خیر این مجمع در شش سال اخیر در بخشهای مختلف شامل خرید تجهیزات درمانی وپزشكی ، كمكهای تحصیلی به نیازمندان وتهیه جهیزیه برای نوعروسان این شهرستان برخی اقدامات بوده است.

'مسعود نیك پور ' افزود: آزادی حدود 75نفر از محكومان مالی جرایم غیرعمد و كمك هزینه تهیه 600جهیزیه عروس در سالهای اخیر بخشی از عملكرد مجمع خیران آمل بوده و اكنون نیز ساخت 20واحد مسكونی برای مددجویان زیر پوشش درحال اجرا وبزودی ساخت خانه سالمندان ( سرای مهر) نیز آغاز می شود.

وی،با بیان اینكه آسیب دیدگان و نیازمندان جامعه دارای كرامت انسانی هستند وباید به آنان توجه شود ، از نیكوكاران و قشرهای مختلف مردمی كه توانایی مالی دارند، خواست در یاری رساندن به نیازمندان همكاری بیشتری داشته باشند.

شهرستان آمل دارای 400 هزار نفر جمعیت است. ك/3

ك/7327/402