۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹
کد خبر: 80753544
T T
۰ نفر
22واحد مسكوني امسال به مددجويان كميته امداد رودسر واگذار مي شود

رشت - رييس كميته امداد امام خميني (ره)رودسر از ساخت 22واحد مسكن مددجويي براي مددجويان زير پوشش اين نهاد تا پايان سالجاري خبر داد.

'روح اله رستم پور' روز یكشنبه در جریان افتتاح و واگذاری یك واحد مسكن مددجویی در روستای دوستكوه بخش مركزی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: از این تعداد ساخت مسكن شش واحد آن در هفته دولت و 16واحد دیگر نیز در دهه فجر امسال به مددجویان واگذار می شود.

وی افزود: برای احداث این تعداد واحدهای مسكونی كه هر یك با زیر بنای حدود 46متر مربع ساخته شده در مجموع چهار میلیارد و 400میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

رستم پور در مورد ساخت واحد مسكونی برای یك مددجو زیر پوشش این نهاد در روستای دوستكوه اظهار كرد: برای احداث این واحد مسكونی كه به مناسبت هفته اطعام و اكرام به این خانواده بی سرپرست واگذار شده 180میلیون ریال اعتبار از محل وام مقاوم سازی مسكن روستایی، آورده شخصی و كمیته امداد هزینه شده است.

وی زیر بنای ساخت این ساختمان را حدود 46متر مربع اعلام كرد.

'محمد محمدی' معاون فرماندار رودسر نیز در این گفتگو از كیفیت ساخت واحدهای مسكن مددجویی كمیته امداد ابراز خرسندی كرد و گفت: در تجهیز این واحدها نیز بایستی اقدامات موثر صورت گیرد تا از این طریق نیازمندی ها و خواسته های خانواده های مددجو بر طرف شود.

كمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان رودسر بیش از شش هزار و 800خانوار مددجو زیر پوشش دارد.

شهرستان رودسر در شرق مركز استان گیلان قرار دارد.ك/3

7290/ 603