۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲
کد خبر: 80754641
T T
۰ نفر
فراكسيون اصولگرايان مجلس خواستار حضور پرشور مردم مومن انقلابي در راهپيمايي روز جهاني قدس شد

تهران- فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در بيانيه اي از عموم مردم مومن، روزه دار و انقلابي ايران خواست تا با شركت در راهپيمايي گسترده روز جهاني قدس فرياد بلند خود را در حمايت از ارزش هاي انساني و اسلامي و محكوم كردن ظلم و بي عدالتي به گوش جهانيان برسانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس یادگار امام راحل، فرصتی است تا مسلمانان جهان خشم و نفرت خود را نسبت به ر‍ژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن به ویژه آمریكا در سراسر جهان اعلام كنند.

فراكسیون اصولگرایان مجلس در این بیانیه تصریح كرد: 65 سال است كه رژیم اسراییل مثل یك غده سرطانی در پیكر جهان اسلام جای گرفته است و روز به روز بر جنایت ها و خیانت های خود می افزاید.

این فراكسیون یادآور شد: در كارنامه ننگین این رژیم چیزی جز غصب سرزمین ملت مظلوم فلسطین و كشتار و آواره كردن مردم بی پناه و نابودی حرث و نسل و بازداشت و شكنجه آزادیخواهان فلسطین، ویرانی و پایمال كردن حقوق مردم دیده نمی شود.

در ادامه این بیانیه فراكسیون اصولگرایان مجلس تاكید كرد كه امسال روز جهانی قدس در حالی فرا می رسد كه آمریكا با سفرهای متعدد وزیر امور خارجه خود به منطقه درصدد است تا بار دیگر حكومت های دست نشانده عربی و ر‍ژیم صهیونیستی را در واشنگتن بر سر میز مذاكره بنشاند و اراده خود و حكام و رژیم اسراییل را بر آنان تحمیل كند.

این فراكسیون تصریح كرد: این توطئه ننگین در حالی اجرا می شود كه سراسر جهان اسلام به ویژه كشورهایی مانند مصر و سوریه با توطئه های غربی و عربی در داخل كشور خود با بحران ها و آشوب های خونباری روبه رو هستند. به نظر می رسد میان آنچه در میان كشورها می گذرد و طرح مذاكرات سازش رابطه ای مستقیم وجود دارد و آمریكا می خواهد یك بار دیگر با تحكیم پایه های ر‍ژیم ننگین صهیونیستی حقوق بیشتری از ملت فلسطین را نابود كند.

فراكسیون اصولگرایان مجلس نهم در این بیانیه اعلام كرد كه به پیروی از امام راحل (ره) و رهبرمعظم انقلاب حمایت از حقوق ملت فلسطین را وظیفه خود می داند و از اصول خود می شمارد و براین اساس از عموم مردم مومن و روزه دار و انقلابی ایران دعوت می شود تا با شركت در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس فریاد بلند خود را در حمایت از ارزش های اسلامی و انسانی و محكوم كردن ظلم و بی عدالتی به گوش جهانیان برساند.

این بیانیه در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در بین خبرنگاران توزیع شد.

سیام(3)**9121**9132**1336