۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۸
کد خبر: 80759248
T T
۰ نفر
حضور مردم در راهپيمايي روز قدس بي نظير است

اهواز-نماينده مردم اهواز و باوي در مجلس شوراي اسلامي گفت: با وجود گرماي بيش از حد هوا و روزه داري، حضور مردم اهواز در راهپيمايي روز قدس بي نظير است.

'سید شكر خدا موسوی' جمعه در میان خیل جمعیت مردم در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا گفت: مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام كردند.

وی افزود: مردم با وجود تمام مشكلات معیشتی ثابت كردند كه به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد بوده و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضوری پرشور را رقم زدند.

موسوی تصریح كرد: امروز روز تجدید میثاق مردم اهواز و خوزستان و تمامی مردم ایران با مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه با فرمایش امام خمینی (ره) كه فرمودند: 'فلسطین پاره تن اسلام است' مردم ایران نیز تا جایی كه درتوان دارند از این پاره تن اسلام حراست می كنند.

وی اضافه كرد: حضور جوانان در راهپبمایی بسیار چشمگیر است و شاهد هستیم كه عمده شركت كنندگان جوانان هستند.

موسوی اظهارداشت: در چند مدت گذشته شاهد خلاف اتحادیه اروپا و حامیان صهیونیسم آن برای قرار دادن شاخه نظامی حزب الله در فهرست گروههای تروریستی بوده ایم.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی كه شاخه مقاومت حزب الله تنها از سرزمین خود دفاع می كند و اتحادیه اروپا به جای قرار دادن گروههای منافقین در لیست تروریست ها، حزب الله را در این گروه قرار داده است كه این امر برای مردم قابل قبول نیست.

وی اظهار داشت: صهیونیست تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلام دارد و سعی می كند بیداری اسلامی حاكم در كشور های عربی را شكست خورده جلوه دهد اما به این هدف خود نمی رسد.

موسوی تاكید كرد: روز قدس ،روز وحدت اسلامی و فلسطین نیز نمادی از مقامت اسلامی مسلمانان جهان است.

7161/7157