۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 80759441
T T
۰ نفر
حضور حماسي جامعه ورزش  و جوانان فارس در راهپيمايي روز جهاني قدس

شيراز -جامعه ورزش و جوانان فارس با حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي روز جهاني قدس ،با ملت مظوم فلسطين يك بار ديگر اعلام همبستگي كردند.

به گزارش جمعه خبر نگار ایرنا ، در این راهپیمایی هیات های ورزشی ، قهرمانان ، باشگا ه ها ، سازمان های مردم نهاد ها ، جوانان و دست اندركاران ورزش با دسته جات منظم و با در دست داشتن پلاكارد و پرچم جلوه خاصی به این راهپیمایی داده بودند.

ورزشكاران هیات های رزمی با لباس ورزشی در مسیر راه پیمایی به انجام حركات ورزشی و نمایشی پرداختند كه مورد توجه شركت كنندگان در راهپیمایی قرار گرفت .

همچنین حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان فارس با برپایی غرفه ای در مسیر راهپیمایی به اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل مسابقه عكاسی، شعار نویسی روز قدس و عرضه محصولات فرهنگی با موضوع بیداری اسلامی، فلسطین و انقلاب اسلامی پرداختند.

بر اساس این گزارش ،در این راهپیمایی از سوی جامعه ورزش و جوانان فارس بیانیه ای صادر گردید و در آن خواستار آزادی بدون قید و شرط سرزمین مقدس قدس از دست رژیم اشغالگر شدند.

دراین بیانیه آمده است : پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است و مسلمانان تا نابودی اسرائیل غاصب دست از مبارزه و جهاد بر نمی دارند.

این بیانیه افزوده است : اكنون كه موج بیداری اسلامی براساس وعده صادق الهی شكل گرفته است و كشورهای منطقه با الگو گیری از ایران آزاد و اسلامی به دنبال احقاق حقوق كشور اسلامی خود هستند خون تازه ای در رگ جوانان فلسطینی به جریان افتاده و امید است با همراهی مسلمانان تا برافراشتن پرچم لااله الا الله بر بلند ترین قله های رفیع عالم یك صدا فریاد می زنیم ، زنده باد فلسطین و مرگ بر اسرائیل.ك/2

7368