۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 80759510
T T
۰ نفر
فريادهاي مرگ بر اسراييل در سراسر خطه نيلگون خليج فارس طنين انداز شد

بندرعباس- مردم ولايت مدار و متدين هرمزگان در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان همزمان با مردم سراسر كشور در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور يافتند و فريادهاي مرگ بر اسراييل آنها بر سراسر اين خطه نيلگون از خليج فارس طنين انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار شهرهای مختلف هرمزگان با وجود گرمای شدید هوا از نخستین ساعات آغاز روز جهانی قدس ، با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر صهیونیسم' به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

شركت كنندگان در این راهپیمایی با مشت های گره كرده و سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر استكبار، خواستار رهایی قدس شریف و آزادی مردم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بندرعباس از ساعت 11 صبح از سه راه گلزار شهدا تا گلزار شهدا برگزار شد كه در این راهپیمایی اقشار و گروه‌های مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان با مشت‌های گره ‌كرده، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام كردند‌.

بندرعباس به عنوان مركز استان چون همیشه شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم بود كه حضور كودكان و نوجوانان در این راهپیمایی همچون سال‌های گذشته چشم‌نواز بود كه با در دست داشتن پلاكارد و همچنین مترسك‌هایی نمادین حمایت خود را از مردم و كودكان مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

در پایان این مراسم قطعنامه ای كشوری قرائت شد كه شركت كنندگان با سردادن تكبیر، آن را تائید كرده و حمایت قاطعانه خویش از مردم مظلوم فلسطین را ابراز داشتند.

مشابه این مراسم پرشكوه در سایر شهرهای هرمزگان از جمله میناب، قشم، بندرخمیر، سیریك، رودان، جاسك، بستك، كیش، بندرلنگه، ابوموسی، حاجی آباد، پارسیان و بشاگرد برگزار شد.ك/4

7198/668