۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 80759556
T T
۰ نفر
آزادي قدس شريف آرمان مسلمانان و مردم ايران اسلامي است

هشترود، مراغه - فرماندار هشترود گفت: آزادي قدس شريف و رهايي مردم فلسطين از چنگال رژيم صهيونيستي، آرمان مسلمانان و مردم ايران اسلامي است.

'علی نجاری ' روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در این شهرستان افزود: مسلمانان نباید در جهاد و مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزاد سازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از چنگال این رژیم لحظه ای درنگ كنند.

وی اظهاركرد: رمز تحقق آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی، وحدت اسلامی بین مسلمانان است.

فرماندار هشترود تنها راه آزادی فلسطین را انحلال رژیم جعلی صهیونیستی اعلام كرد و ادامه داد: بنا به فرمایش امام راحل، رژیم صهیونیستی غده سرطانی است كه با عمل جراحی هم خوب نمی شود و تنها راه علاج آن نابودی است.

نجاری خاطرنشان كرد: در زمان كنونی فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان كه پاره تن اسلام است، در خط مقدم جبهه در نبرد با كفر جهانی و رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته است.

مردم هشترود در روز جهانی قدس همزمان با سایر هموطنان و مسلمانان جهان با شركت در این راهپیمایی، آزادی قدس را از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی خواستار شدند.

راهپیمایی كنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریكا، نفرت خود را از جنایت های استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام كردند.

مردم روزه دار هشترود همچنین با سردادن شعارهایی مانند قدس عزیز مسلمین آزاد باید گردد، قدس متعلق به اسلام و فلسطین است، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت و حمایت خود را از ولایت و رهبری اعلام كردند.

در پایان این راهپیمایی، راهپیمایان پرچم رژیم صهیونیستی و آمریكا را به آتش كشیدند.

7486/590/587